کارنامه تقابل فرهاد مجیدی با مربیان استقلالی در لیگ 21

به گزارش وبلاگ بیازیان، تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان آلومینیوم اراک است که این ملاقات امروز در اراک برگزار می گردد. آبی پوشان با عملکرد خوبی که در 12 هفته اول لیگ ثبت نموده اند امروز به عنوان تیم صدرنشین و تنها تیم بدون شکست مسابقات در اراک به میدان می فرایند و امیدوار هستند با حفظ همین فرایند بتوانند با امتیاز کامل از اراک به تهران بازگردند.

کارنامه تقابل فرهاد مجیدی با مربیان استقلالی در لیگ 21

فرهاد مجیدی در 7 بازی از 12 بازی که انجام داده با مربیان استقلالی برخورد داشته که در بیشتر این ملاقاتها پیروز بوده و توانسته مربیان استقلالی را شکست دهد و در بعضی مواقع هم برابر آنها متوقف شده است. رسول خطیبی هشتمین سرمربی استقلالی است که در هفته سیزدهم تیمش با استقلال ملاقات می نماید.

مجیدی و تیمش در هفته نخست لیگ برتر به ملاقات طرفدار رفتند که راهنمایی آن بر عهده رضا عنایتی بود و آبی پوشان توانستند با یک گل در این ملاقات پیروز شوند تا عنایتی نخستین سرمربی استقلالی باشد که طعم شکست مقابل مجیدی را می چشد.

آبی پوشان در ادامه جهت در هفته سوم با تراکتور و فیروز کریمی، هفته پنجم با نساجی و ساکت الهامی، هفته ششم با گل گهر و امیر قلعه نویی، هفته هفتم با صنعت نفت و علیرضا منصوریان، هفته یازدهم با پدیده و داود سید عباسی و انتها در هفته یازدهم با فولاد و جواد نکونام ملاقات کردند.

مجیدی در مجموع این ملاقاتها توانست بر تیم های عنایتی، فیروز کریمی، امیر قلعه نویی، داود سید عباسی و جواد نکونام غلبه نموده و مقابل تیم های ساکت الهامی و علیرضا منصوریان متوقف شده است. مجیدی در مجموع 17 امتیاز از مربیان استقلالی گرفته و تنها 2 امتیاز به آنها داده است.

ملاقات استقلال و آلومینیوم هشتمین تقابل فرهاد مجیدی با یکی دیگر از سرمربیان شاغل در لیگ برتر است که سابقه بر تن کردن پیراهن استقلال را در زمان بازیگری یا دوران مربیگری داشته اند و استقلالی ها امیدوارند سرمربی تیمشان بتواند فرایند امتیازگیری خوب خود را در این بازی هم حفظ کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کارنامه تقابل فرهاد مجیدی با مربیان استقلالی در لیگ 21" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه تقابل فرهاد مجیدی با مربیان استقلالی در لیگ 21"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید