کرونا، انتخابات درون حزبی در ایالت جورجیا را به تعویق انداخت

به گزارش وبلاگ بیازیان، انتخابات درون حزبی دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در ایالت جورجیا، به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا به تعویق افتاد.

کرونا، انتخابات درون حزبی در ایالت جورجیا را به تعویق انداخت

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ بیازیان، مسئولان انتخاباتی ایالت جورجیا می گویند به دلیل شیوع ویروس کووید19، انتخابات درون حزبی در این ایالت را - به عنوان بخشی از فرایند معین نامزدهای اصلی دموکرات و جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا - به تعویق انداخته اند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، این انتخابات که قرار بود بیست وچهارم ماه جاری میلادی (مارس) برگزار گردد، اکنون به نوزدهم ماه می موکول شده است.

این اقدام، پس از تصمیم فرماندار ایالت جورجیا برای اعلام شرایط اضطراری در این منطقه به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا، اتخاذ شده است.

طبق آمار رسمی، تا کنون 2499 نفر در آمریکا به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این میان حداقل 55 نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز آدینه به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا شرایط اضطرار ملی گفت. با اعلام این شرایط، جهت استفاده از 50 میلیارد دلار بودجه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا باز خواهد شد.

از سوی دیگر، بیمارستان های ایالات متحده که خود را برای افزایش تصاعدی بیماران مبتلا به ویروس جدید کرونا آماده می نمایند، اکنون با مشکل تعداد کافی کادر درمانی برای رسیدگی به مبتلایان این ویروس روبرو شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کرونا، انتخابات درون حزبی در ایالت جورجیا را به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، انتخابات درون حزبی در ایالت جورجیا را به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید