گزارش معاون علمی رئیس جمهور به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد

به گزارش وبلاگ بیازیان به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به اعضای کمیسیون آموزش در مورد تبیین برنامه ها و اهداف آن معاونت در سال نو اطلاع داد.

گزارش معاون علمی رئیس جمهور به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد

وی در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: ارائه گزارش دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و معاونان وی در مورد تبیین برنامه ها و اهداف آن معاونت در سال نو در دستور کار کمیسیون آموزش قرار داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گزارش عملکردی در مورد عملکرد این معاونت و برنامه های سال نو ارائه کرد و نمایندگان عضو کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

وی ادامه داد: آیین نامه اجرایی قانون جهش فراوری دانش بنیان در حال تدوین بوده که با اجرای کامل این قانون تحول بزرگی در عرصه دانش بنیان کشور تحقق خواهد یافت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مقرر شد برنامه های این معاونت و بنیاد ملی نخبگان در نشست دیگری با حضور اعضای کمیسیون آموزش مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گزارش معاون علمی رئیس جمهور به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش معاون علمی رئیس جمهور به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید