کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان البرز با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار گشت

به گزارش وبلاگ بیازیان، کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان البرز با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار و در آن افزایش سهم فناوری فعالیت های دانش پایه در تولید این استان بررسی شد.

کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان البرز با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار گشت

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ بیازیان، کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان البرز با حضور شاهمرادی، معاون امور اقتصادی استاندار البرز و نمایندگان دستگاه های علمی و اجرایی این استان و به میزبانی پارک علم و فناوری البرز برگزار گشت.

مهدی عباسی، رئیس پارک علم و فناوری البرز در این نشست به تصویب احداث شهرک شرکت های دانش بنیان در این استان در سفر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: پارک علم و فناوری البرز از نظر ایجاد اشتغال واحد های فناور رتبه 15 کشور را دارد.

عباسی با بیان اینکه فعالیت بیشتر واحد های فناور ما در حوزه صنعت است، گفت: در حوزه فناوری 309 شرکت در استان داریم که از این تعداد فعالیت 30 شرکت در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی است. با توجه به ظرفیت های استان در پی توسعه بیشتر این شرکت ها هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری البرز ادامه داد: این استان رتبه هشت کشوری را در حمایت از شرکت های خلاق غیر دانش بنیان با حمایت از 23 شرکت خلاق به خود اختصاص داده است.

شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز نیز در این نشست تأکید کرد: زیست بوم اقتصاد دانش بنیان باید بتواند با همراهی مجموعه بازیگران زیست بوم، زمینه توسعه اشتغال به ویژه اشتغال دانش بنیان را برای استان البرز به همراه داشته باشد.

گفتنی است، در این نشست ارتقای جایگاه استان در اقتصاد دانش بنیان، افزایش سهم فناوری و فعالیت های دانش پایه در تولید، شناسایی و رفع موانع فعالیت های دانش بنیان، نقش بخش خصوصی در اقتصاد دانش بنیان، توسعه ساختار های فناورانه در همه شهرستان ها و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان البرز با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه توسعه اقتصاد دانش بنیان البرز با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید