10 صبح پنجشنبه؛ قرائت زیارت اربعین به صورت خانوادگی در منازل

به گزارش وبلاگ بیازیان، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: شورای هماهنگیی از مردم دعوت می نماید همزمان راس ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 17 مهرماه مراسم قرائت زیارت اربعین را در منازل خود به صورت خانوادگی برگزار نمایند.

10 صبح پنجشنبه؛ قرائت زیارت اربعین به صورت خانوادگی در منازل

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ بیازیان، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر لغو برگزاری مراسم نمادین مراسم اربعین و تجمعات مرتبط با آن گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عمل به رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قرائت زیارت اربعین در منازل، از مردم عزیز، شریف و دلداده امام حسین (ع) دعوت می نماید همزمان راس ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 17 مهرماه این مراسم را در منازل خود به صورت خانوادگی برگزار نمایند.

وی تاکید نمود: البته پیش از این، اعلام شده بود برنامه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد، لکن به دلیل ممنوعیت های اخیر در ارتباط با رشد فزاینده ویروس کرونا، برنامه هایی از قبل پیش بینی شده بود که منتفی شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: آنچه در ساعت 9 مطرح بود با هماهنگی با تمامی دستگاه های مرتبط اجرا شده بود، اما با محدودیت های دیروز بنا شد که ساعت 10 صبح این برنامه را داشته باشیم.

لطفی توضیح داد: این برنامه از صدا و سیما هم به صورت زنده توسط مادحین پخش خواهد شد. بعلاوه اینکه با تولیت های حرم های شریفین، آستان قدس رضوی، حرم حضرت معصومه (س)، احمد بن موسی (ع) در شیراز و حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در ری، هماهنگ کردیم و از آن ها خواسته شد در ساعت 10 صبح روز اربعین مراسم را با حضور مادحین داشته باشند تا شبکه های مختلف امکان پوشش متنوع را فراهم نمایند.

مراسم روز پنجشنبه ساعت 10 صبح روز اربعین (پنجشنبه) از مأذنه مساجد، بقاع متبرکه و سیستم های صوتی راهپیمایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "10 صبح پنجشنبه؛ قرائت زیارت اربعین به صورت خانوادگی در منازل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 صبح پنجشنبه؛ قرائت زیارت اربعین به صورت خانوادگی در منازل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید