آشنایی با طراحی داخلی صنعتی ترندهای 2020

به گزارش وبلاگ بیازیان، طراحی داخلی صنعتی به دکوراسیونی تجملی و البته بدون شلوغی و درهم و برهمی اشاره دارد و از نمای بلند انبارها، کارخانه ها و سایر سازه های صنعتی الهام می گیرد. این سبک، یک رویکرد سازگار با محیط زیست برای طراحی داخلی است. رنگ؛ وقتی نوبت به طراحی اتاق نشیمن می رسد، به پالت های خنثی فکر کنید.

آشنایی با طراحی داخلی صنعتی ترندهای 2020

طراحی داخلی صنعتی الهام بخش برای شما

با توجه به فرایندهای مدرن شیوه زندگی، جای تعجب نیست که طی چند دهه گذشته، شاهد افزایش چشمگیر درخواست طراحی داخلی صنعتی از طرف مشتریان بوده ایم. دکوراسیون سبک صنعتی، با مدرنیته و جذابیت های سبک قدیمی به صورت ارگانیک پیوند می خورد و به همین ترتیب طراحی داخلی حاصل از تضادها را می سازد. اما طراحی داخلی سبک صنعتی به چه معنی است؟ و هنگامی که قرار است طراحی خانه های خود را به این سبک انجام دهیم، باید چه کنیم تا بدون ایجاد اغراق، این استایل برای خانه ما به وجود بیاید؟ ما را در ادامه برای فهمیدن این نکات همراهی کنید.

هنگامی که افراد به طراحی داخلی صنعتی فکر می نمایند، اغلب آن را با سقف هایی که دارای پنجره های عظیم فلزی سیاه است، چوب خام روکش نشده و آجرهای در معرض چشم، مرتبط می دانند. باید بدانید که این سبک طراحی فقط برای محیط های شهری کاربرد ندارد. بنابراین چه چیزی باعث می گردد تا طراحی داخلی سبک صنعتی برای طراحی خانه امروزی، بسیار پایدار به نظر برسد و چگونه می توانید آن را با اطمینان انجام دهید؟

طراحی داخلی صنعتی چگونه آغاز شد؟

اگرچه در خصوص منشاء فضای داخلی و طراحی داخلی صنعتی اطلاع دقیقی در میان نیست، اما به طور گسترده ای فرض می گردد که این سبک در اوایل قرن بیستم شکل گرفته است. در انتها انقلاب صنعتی، فرایند جهانی شدن آشکارتر شد. تعداد زیادی از کارخانه های کلیدی تعطیل شدند و عملیات خود را به کشورهای دیگر منتقل کردند و در نتیجه ساختمان های صنعتی خالی، از بی توجهی رنج بردند، که به نوبه خود یک منبع بی انتها از مواد با کیفیت بالا بودند که می شد از آن ها استفاده کرد.

از آنجا که از اوایل دهه 90، بار دیگر شهرها به طور فزاینده ای پرجمعیت شده اند و در نتیجه کمبود ساختمان های مسکونی به وجود آمد، یک راه چاره منطقی، تبدیل این مناطق به محله های مسکونی بود.

در این زمان، معماران زرنگ و صاحبان خانه، به جای پنهان کردن زیبایی های دست نخورده ساختمان های صنعتی، آن ها را به نمایش گذاشتند و اولین کسانی بودند که از دیوارهای برهنه، جزئیات معماری و سازوکارهای منشأ ساختمان استقبال کردند.

خرید اینترنتی 41 مدل بهترین راکت بدمینتون در بازار

توضیحاتی برای طراحی داخلی صنعتی

طراحی داخلی صنعتی به دکوراسیونی تجملی و البته بدون شلوغی و درهم و برهمی اشاره دارد و از نمای بلند انبارها، کارخانه ها و سایر سازه های صنعتی الهام می گیرد. این دکوراسیون شامل جزئیات معماری کمتر استفاده شده، از جمله آجرهای نمایان در داخل فضا، فلزات و چوب و همچنین مواد بازیافتی می باشد. مبلمان و اثاثیه صنعتی معمولاً از فلز و اغلب از مواد بازیافت شده به دست می آیند. بهترین فایده در ایجاد خانه به این سبک، این است که شما می توانید با استفاده از مبلمان و دکوراتیوی که منحصر به فرد برای خانه شما است، طراحی داخلی صنعتی را ایجاد کنید.

هنگام برنامه ریزی برای طراحی یک اتاق نشیمن، آرامش خود را حفظ کنید و یادتان باشد که همه چیز را باید به شکل حداقل استفاده کرد. مبلمانی را انتخاب کنید که دارای یک طراحی ساده با بافت های طبیعی و رنگ های خنثی باشد.

عاشق طراحی داخلی صنعتی شوید!

در ادامه می خواهیم تعدادی از ویژگی های طراحی داخلی صنعتی را بگوییم که باعث می گردد عاشق این سبک شوید؛

این سبک کاملاً انعطاف پذیر بوده و متشکل از رنگ ها و مواد خنثی است که بر روی بافت های منحصر به فرد متمرکز می شوند. با نورپردازی، دکوراسیون و مبلمان خاص، به راحتی می توانید از ویژگی های صنعتی بهره ببرید.

علی رغم سادگی و محدودیت های طراحی مینیمالیستی، سبک صنعتی قادر به ایجاد یک نمای برجسته در طراحی داخلی شماست. نزدیکی به مدرنیته در برابر فرسودگی و کهنگی که این سبک به شما اعطا می نماید، باعث ایجاد همین برجستگی می گردد.

این سبک، یک رویکرد سازگار با محیط زیست برای طراحی داخلی است؛ زیرا استفاده از مواد بازیافتی را ترغیب می نماید.

نیازی به ترفندهای آرایش و تزیین وسایل برای طراحی داخلی صنعتی نیست؛ زیرا تأکید بر استفاده از مواد طبیعی، روکش های برهنه و کاملاً خالص است.

لیست قیمت 39 مدل دستمال سر پسرانه شیک + خرید

نکات کلیدی طراحی داخلی صنعتی

مواد؛ از استفاده از پارچه های مخمل با مبلمان سبک صنعتی خودداری کنید. مغازه های عتیقه فروشی، محل مناسبی برای پیداکردن مبلمان از چوب، آلومینیوم، آهن، فولاد، قلع، سنگ و مس هستند. حتما از عناصر فلزی، کف های چوبی، میزهای سنگی و تیرهای فولادی برهنه بهره ببرید.

رنگ؛ وقتی نوبت به طراحی اتاق نشیمن می رسد، به پالت های خنثی که از رنگ های خاکستری، سیاه و سفید تشکیل شده است، بچسبید و لایه هایی با تنالیته تیره اضافه کنید.

خرید اینترنتی 41 مدل چسب عضله برای کاهش درد

منبع: اتاق

به "آشنایی با طراحی داخلی صنعتی ترندهای 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با طراحی داخلی صنعتی ترندهای 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید