احتمال لغو ملاقات صنعت نفت ، پرسپولیس وجود دارد؟

به گزارش وبلاگ بیازیان، امید صالحیان درباره مباحث مطرح شده مبنی بر شرایط جوی نامناسب و گرد و غبار موجود در هوای آبادان که شائبه هایی را در مورد لغو ملاقات فردای صنعت نفت و پرسپولیس از هفته بیست و یکم لیگ برتر ایجاد نموده است، گفت: هرچند روز گذشته توده گرد و غبار شدیدی در آسمان آبادان وجود داشت و همین موضوع سبب شد امروز ادارات کار خود را با دو ساعت تاخیر شروع نمایند اما امروز هوا کاملا صاف است.

احتمال لغو ملاقات صنعت نفت ، پرسپولیس وجود دارد؟

وی ادامه داد: این گرد و غبار به شهرهای بالاتر از آبادان مثل دزفول و اندیمشک رفته و برای فردا هم اداره هواشناسی غبار آلود بودن هوا را به ما اعلام ننموده است. البته سازمان لیگ تا به امروز هم مکاتبه ای در خصوص لغو بازی با ما نداشته و به امید خدا این بازی برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال آبادان و مسئول هماهنگ کننده بازی صنعت نفت و پرسپولیس اضافه نمود: پرسپولیس قرار است ساعت 16 امروز از تهران به آبادان پرواز کند. ما هم در فرودگاه تمام مقدمات را برای استقبال و بدرقه این تیم به هتل آماده نموده ایم. حدود نیم ساعت قبل هم با سازمان لیگ هماهنگی ها را انجام دادیم و هیچ نامه ای مبنی بر احتمال لغو بازی دریافت ننموده ایم.

منبع: فرارو

به "احتمال لغو ملاقات صنعت نفت ، پرسپولیس وجود دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو ملاقات صنعت نفت ، پرسپولیس وجود دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید