اینستاگرام بعضی تغییرات جدیدش را پس از نقدها زیاد حذف می نماید

به گزارش وبلاگ بیازیان، اینستاگرام روز پنجشنبه گفت پس از اینکه کایلی جنر و سایر افراد مشهور به منتقدین تغییرات نو این شبکه اجتماعی پیوستند و از این پلتفرم به علت شبیه شدن به تیک تاک انتقاد کردند، بعضی تغییرات اخیرش را به حالت اولیه برمی گرداند.

اینستاگرام بعضی تغییرات جدیدش را پس از نقدها زیاد حذف می نماید

در همین زمینه، اینستاگرام شرح داد که نمایش پست ها و ویدیوها به صورت تمام صفحه را که برای جایگزینی حالت معمولی نمایش پست ها معرفی نموده، لغو می نماید. این پلتفرم متعلق به متا بعلاوه گفت به طور موقت تعداد پست های موجود در فیدهای کاربران که الگوریتم آن ها را توصیه می نماید، کاهش می دهد. در حقیقت، اینستاگرام روز به روز بیشتر از گذشته تمرکز خود را به بخش ریلز معطوف نموده تا در این زمینه از رقیب اصلی خود یعنی تیک تاک عقب نماند. باید اشاره کنیم که پلتفرم بسیار محبوب چینی، ویدیوهای تمام صفحه را به کاربرانش نشان می دهد که بیشتر آن ها به وسیله الگوریتمش توصیه می گردد.

متا در بیانیه ای گفت: می دانیم که تغییرات ایجاد شده در یک اپلیکیشن می تواند با شکست روبرو گردد. در حالی که معتقدیم اینستاگرام باید با تغییرات متعددی تکامل یابد، می خواهیم زمانی را صرف کنیم تا مطمئن شویم که این تغییرات را به درستی انجام می دهیم. خبرنامه فناوری Platformer، پیش تر در خصوص تصمیم اینستاگرام برای لغو بعضی از تغییرات خبر داده بود.

باید اشاره کنیم که بعضی کاربران مشهور اینستاگرام نیز از تغییرات انتقاد کردند. به عنوان نمونه روز دوشنبه، کایلی جنر و خواهرش، کیم کارداشیان هر دو پستی را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشتند که در آن نوشته بود: اینستاگرام را دوباره به اینستاگرام تبدیل کنید. از شبیه به تیک تاک شدن دست بردارید. من فقط می خواهم تصاویر بامزه دوستانم را مشاهده کنم. از طرف همه! بد نیست بدانید حتی دادخواست آنلاینی هم در این رابطه ایجاد شد و بیش از 100 هزار نفر هم آن را امضا کردند تا اینستاگرام را مجاب به برگشتن به حالت اولیه نمایند.

در پاسخ به این نقدها آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام روز سه شنبه ویدیویی را منتشر کرد که در آن به روزرسانی های نو این پلتفرم را شرح داد و بعلاوه گفت که به افزودن ویدیوهای بیشتر ادامه می دهیم. او بعلاوه افزود که هنوز بسیاری از قابلیت های نو اینستاگرام در حال توسعه هستند و در آینده به صورت عمومی منتشر خواهند شد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا نیز علناً در خصوص اینکه چگونه تیک تاک به یک چالش بزرگ برای جلب توجه مردم تبدیل شده، صحبت نموده و گفته است که شرکت او باید سرعت تکامل خود را افزایش دهد تا با تغییرات نو رقبای خود بتواند به رقابت بپردازد. آقای زاکربرگ در تماسی با سرمایه گذاران در روز چهارشنبه پس از اینکه متا اولین کاهش عایدی سه ماهه خود را به عنوان یک شرکت سهامی عام گزارش کرد، گفت که بخش ریلز اینستاگرام باید مورد توجه کاربران بیشتری قرار بگیرد.

پیش تر آقای زاکربرگ نقشه نو و پویای اینستاگرام را به کاربران معرفی کرد که به آن ها امکان می دهد مکان های تگ شده محبوب اطراف خود را پیدا نمایند و نتایج آن ها را بر اساس دسته بندی های خاص از جمله رستوران ها، کافه ها و سالن های زیبایی مشاهده نمایند. این پلتفرم محبوب اجتماعی بعلاوه در جهت حمایت از کسب وکارهای کوچک، تصمیم دارد تا امکان تبدیل ریلز به تبلیغات را با افزودن قابلیت Boosted Reel در دسترس کاربران قرار دهد.

منبع: Nytimes

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینستاگرام بعضی تغییرات جدیدش را پس از نقدها زیاد حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام بعضی تغییرات جدیدش را پس از نقدها زیاد حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید