نرم افزار و اپلیکیشن

گزینه عجله دارم بالاخره حذف شد یا خیر؟ ، اسنپ توضیح داد

گزینه عجله دارم در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ احتمالاً دوباره فعال خواهد شد. اسنپ با وجود دراختیارداشتن استدلال های حقوقی و تجاری در دفاع از گزینه عجله دارم، بنابر دستور مقامات ذی صلاح، این خدمت را از اپلیکیشن خود حذف کرد. این گزینه موجب می شود درخواست...

19 اسفند 1402

جالب ترین کارها در روزهای بارانی ، در یک روز بارانی چه کنیم

همه ما علاقه داریم در طول سفرمان با آب و هوای معتدل، آسمان بدون ابر و نسیم خنک روبرو شویم و حس می کنیم اگر روزی هوا بارانی یا ابری باشد، سفرمان خراب شده و موقعیت ها و شانس های بسیاری را برای انواع ماجراجویی ها و خاطرات از دست داده اما حقیقتا این طور نیست....

17 دی 1401

راه اندازی سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان در خراسان جنوبی

سامانه سهیم (سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان) به منظور ارائه خدمات متمرکز ثبت احوال مبتنی بر اطلاعات خانواده افراد در خراسان جنوبی راه اندازی شد.

26 آبان 1401

سری پیکسل 7 فقط از اپلیکیشن های 64 بیتی پشتیبانی می کند

بررسی سورس کرنل پیکسل 7 و 7 پرو نشان می دهد پرچم داران نو گوگل نخستین گوشی های اندرویدی هستند که فقط از اپلیکیشن های 64 بیتی پشتیبانی می کنند.

23 مهر 1401

طرح سفرهای مقرون به صرفه قرار است در قالب اپلیکیشن در اختیار عموم جامعه قرار بگیرد

ایلنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، طرح سفرهای مقرون به صرفه قرار است در قالب اپلیکیشن در اختیار عموم جامعه قرار بگیرد.

4 مهر 1401

10 علت برای اینکه کسب و کار شما به اتوماسیون بازاریابی احتیاج دارد

داستان پیدایش مارکتینگ اتومیشن با توسعه دیجیتال مارکتینگ در قرن 21 گره خورده است. در این سال ها کسب وکارها سرمایه گذاری زیادی در حوزه دیجیتال مارکتینگ انجام داده اند از این رو احتیاج به ساز و کارهای جدیدتری بود تا این فرایندها سریع تر و با بازدهی بیشتری...

18 شهریور 1401

بازار محصولات ورزشی ایران ساخت رونق گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حوزه ورزش و سلامت جسمانی از جمله بخش هایی است که شرکت های دانش بنیان و خلاق زیادی به آن ورود کرده اند و با ساخت تجهیزات و پلتفرم های ایران ساخت به رونق این حوزه کمک کرده اند.

1 شهریور 1401

اینستاگرام بعضی تغییرات جدیدش را پس از نقدها زیاد حذف می نماید

اینستاگرام روز پنجشنبه گفت پس از اینکه کایلی جنر و سایر افراد مشهور به منتقدین تغییرات نو این شبکه اجتماعی پیوستند و از این پلتفرم به علت شبیه شدن به تیک تاک انتقاد کردند، بعضی تغییرات اخیرش را به حالت اولیه برمی گرداند.

10 مرداد 1401

13 گوشی پرچم دار برتر 25 تا 70 میلیون تومان که همین الان می توانید خریداری کنید (تیر 1401)

قدرتمندترین و مناسب ترین گوشی های پرچمدار بازار در بازه قیمتی 25 تا 70 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

3 مرداد 1401

آموزش گام به گام تغییر رنگ اجسام در فتوشاپ

تغییر رنگ ها در فتوشاپ و جایگزین کردن آن ها با یکدیگر یکی از جالب ترین کارهایی است که می توانید با استفاده از این نرم افزار انجام دهید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا ماکت و یا تصویر خلاقانه ای ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر رنگ لباستان در یکی از تصاویر...

31 تیر 1401

عینکی که به جای ناشنوایان می شنود

یک عینک نو که برای استفاده ناشنوایان طراحی شده است، می تواند متن صحبت های گوینده را به کاربر خود نشان دهد.

30 تیر 1401

6 اختلال روانی که واقعیت مجازی می تواند به بهبود آن ها یاری کند

داشتن سلامت روانی یکی از مولفه های موفقیت در هر زمینه از زندگی است و اگرچه بسیاری معتقدند تکنولوژی می تواند اثر مخربی بر سلامت روان داشته باشد، اما همواره این گونه نیست و گاهی فناوری هایی مانند واقعیت مجازی می توانند به بهبود اختلال های روانی یاری کند.

20 تیر 1401

از هجوم ریزگردها تا جاه طلبی ایلان ماسک؛ برترین های علم و تکنولوژی

اگر فرصت پیگیری خبرها و اتفاقات مهم دنیای علم و تکنولوژی را ندارید، می توانید گلچینی از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای علم و تکنولوژی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های علم و تکنولوژی، هر هفته 10 خبر، مقاله و ویدیوی...

6 تیر 1401

حرکت شهرداری منطقه 5 به سمت منطقه فناور

خبرگزاری خبرنگاران-مشاور شهردار منطقه 5 در حوزه اقتصاد دانش بنیان و نوآورانه پیرامون چرخه رشد، برنامه ها و اقدامات شهرداری منطقه 5 در راستای حرکت به سمت شهر فناور و دانش بنیان توضیحاتی را ارائه داد.

21 خرداد 1401

سامسونگ برای برطرف مشکل کند شدن عمدی گوشی هایش آپدیت جدیدی عرضه کرد

سامسونگ به تازگی برای کاربران کشور کره، آپدیتی را منتشر نموده که مشکل کند شدن گوشی های این شرکت را که پیش تر نیز در رابطه با آن خوانده بودیم حل می نماید.

12 خرداد 1401

بومی سازی ماشین آلات برش و تراش چوب و سنگ

یک شرکت دانش بنیان پیروز به ساخت ماشین آلات هم زمان فرز و تراش دارای شش محور شده است.

10 خرداد 1401

مشکل کند کردن عمدی گوشی های سامسونگ در آپدیت One UI 4.1 حل می گردد

اینطور که به نظر می رسد سامسونگ می خواهد مشکل کند کردن عمدی گوشی های خود را با ارائه راه حلی در آپدیت رابط کاربری One UI 4.1 که در حال انتشار است حل نماید.

31 اردیبهشت 1401

ایمن سازی هزار نقطه از معابر منطقه 22

خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 22 از اجرای طرح12 محله،12 روز در این منطقه اطلاع داد و گفت: این طرح در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با هدف ایمن سازی معابر در قالب طرح استقبال از بهار اجرا می گردد.

19 اردیبهشت 1401

10 مجموعه بازی بزرگ که به موبایل آمدند و پیروز شدند

بازی های موبایل در این مدت بسیار پولساز بوده اند. به علت اینکه بسیاری از افراد از موبایل های خود به عنوان کنسول بازی استفاده نموده و در اوقات فراغت از آن لذت می برند. تکنولوژی داخل این دستگاه ها به حدی پیشرفت نموده که بازی های آن ها از لحاظ گرافیکی بسیار...

7 اسفند 1400

اولین نمایش فو ق العاده گیم پلی هل بلید 2 در گیم اواردز نشان داده شد

بازی حماسه سنوئا: هل بلید 2 (Senuas Saga: Hellblade 2) اولین بازی نسل نهمی بود که حتی دقایقی قبل از رونمایی کنسول ایکس باکس سری ایکس اولین تریلر آن در مراسم گیم اواردز دو سال پیش نشان داده شد. همان طور که انتظار می رفت، اولین نمایش طولانی گیم پلی بازی هل بلید 2 را در...

29 بهمن 1400
تعداد: (37)