این غذا ها از مرگ موش هم کشنده تر هستند!

به گزارش وبلاگ بیازیان، خبرنگاران : صدف که دربین افراد زیادی نیز بسیار محبوب است باید بدانید که از نظر سازمان غذا و داروی آمریکا جز کشنده ترین غذا ها شناخته شده است.

این غذا ها از مرگ موش هم کشنده تر هستند!

به گزارش وبلاگ بیازیان به نقل از وبلاگ بیازیان، شاید برایتان عجیب باشد که غذا هایی در این جهان وجود دارند که خوردن آن ها از مرگ موش هم خطرناک تر است و می تواند شما را بکشد.

: صدف که دربین افراد زیادی نیز بسیار محبوب است باید بدانید که از نظر سازمان غذا و داروی آمریکا جز کشنده ترین غذا ها شناخته شده است، زیرا دو عامل بیماری زا در صدف خام وجود دارد. نو رو ویروس که باعث اسهال و استفراغ شدید می گردد و ویبریو که عامل بیماری وبا است.

گفته می گردد پوسته گلابی شکل این میوه می تواند یک آدم را بکشد و این میوه باید رسیده خورده گردد و خام خوردن آن باعث اسهال و استفراغ می گردد و آسیب شدیدی به روده ها وارد می نماید.

درکشور کره یافت می گردد و باوز ها و سر زنده ایین اختاپوس غذایی پر هوادار است بازو های این اختاپوس پس از مرگ نیز خاصیت چسبندگی دارد و می تواند باعث مرگ گردد.

رشد آلودگی ها دریایی باعث فراوری نوعی ماده سمی شده است که در بدن ماهی تن به فراوانی یافت می گردد و باعث بیماری اسکارسورتومپچین می گردد و سالانه افراد زیادی را به کشتن می دهد. این ماهی باید جای خنک نگهداری گردد و از جای معتبر معین گردد.

نوعی ماده سمی به نام تترو تودوکسین در این ماهی وجود دارد که باعث مرگ افراد می گردد در نتجیه پخت این ماهی تنها توسط سرآشپزان ماهر انجام می گردد.

منبع: اقتصادنیوز

به "این غذا ها از مرگ موش هم کشنده تر هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این غذا ها از مرگ موش هم کشنده تر هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید