این مسئله شامل مکان های پرخطر مانند بیمارستان ها و حمل و نقل عمومی نمی گردد

به گزارش وبلاگ بیازیان، کبک برنامه ای را برای لغو اجبار ماسک در کلاس های مدارس ابتدایی و متوسطه تا 14 مارس اعلام نموده است تا در نهایت آن را برای سایر مکان های عمومی سرپوشیده نیز لغو کند.

این مسئله شامل مکان های پرخطر مانند بیمارستان ها و حمل و نقل عمومی نمی گردد

اما طی یک جلسه توجیهی در روز پنجشنبه، دکتر کایران مور، مدیر ارشد پزشکی بهداشت انتاریو، پیشنهاد کرد که استان بعید است این جهت را طی کند و در عوض در پی برداشتن کامل دستور ماسک خواهد بود، با استثناهایی که احتمالاً در بعضی از مکان های پرخطر اعمال می گردد. مانند حمل و نقل عمومی و بیمارستان ها.

اظهارات وی پس از آن بیان شد که پاتریک براون، شهردار برامپتون، از دولت استان خواست تا لغو ماسک در مدارس را در نظر بگیرد.

دولت نیوبرانزویک نیز بعدازظهر پنجشنبه اظهار داشت که از 14 مارس، دستور ماسک اجباری را در مکان های عمومی سرپوشیده لغو خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: حذف ماسک در محل های کاری کبک

مدیر ارشد پزشکی بهداشت استان می گوید: رایزنی ها شروع شده است و ما با هیئت مدیره مدارس، با والدین و با وزارت کوشش خواهیم کرد تا با هم تصمیم گیری کنیم. اما پیش بینی می کنیم که اگر این دستور را در بخش دولتی حذف کنیم، این کار را به طور همزمان برای مدارس هم انجام خواهیم داد.

در حال حاضر همه دانش آموزان کلاس 1 تا 12 در انتاریو ملزم به زدن ماسک در مدرسه برای کاهش شیوع کرونا هستند.

کایران مور، روز پنجشنبه گفت که بازنگری در خصوص دستور ماسک در حال حاضر در حال اجرا است و ممکن است در هفته های آینده نتیجه آن اعلام گردد.

وی بعلاوه پیشنهاد کرد که سایر سیاست ها در خصوص اجبار قرنطینه و الزامات واکسن برای بعضی از محل های کار نیز می توانند اصلاح یا حذف شوند.

منبع: خبرکانادا

به "این مسئله شامل مکان های پرخطر مانند بیمارستان ها و حمل و نقل عمومی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مسئله شامل مکان های پرخطر مانند بیمارستان ها و حمل و نقل عمومی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید