بازدید شهردار منطقه 20 از مرکز پلاسمای خون شهرری

به گزارش وبلاگ بیازیان، خبرگزاری خبرنگاران- محمد ناظم رضوی شهردار منطقه 20 از مرکز پلاسمای خون شهرری بازدید کرد.

بازدید شهردار منطقه 20 از مرکز پلاسمای خون شهرری

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بیازیان از تهران، دکتر ممدوحی نیا مدیرعامل شرکت دایا آرین دارو در بازدید شهردار منطقه 20 از این مرکز، گفت: این مرکز جزو اولین مراکز در ایران بود که تاسیس شد و در حال حاضر برای فعالیت قوی تر و فراوری مستمر دارو به همکاری سازمان ها و ارگانهایی نظیر شهرداری منطقه در شهرری نیازمند هستیم تا در مورد اطلاع رسانی، تبلیغات و فرهنگ سازی برای اهدای پلاسما به ما یاری کنند.

وی با بیان اینکه در این مرکز تحت تکنولوژی خاص پلاسمای اهدایی جمع آوری و برای فراوری دارو به پالایشگر خارجی ارسال می گردد ، اضافه نمود: صنعت جمع آوری پلاسما برای فراوری داروهای بیماران خاص استفاده می گردد و برای حیات بیماران بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت دایا آرین دارو با بیان اینکه در آینده نزدیک با تاسیس پالایشگاه داخلی، پالایشگر داخلی خواهیم داشت تا فرایند فراوری دارو نیز در کشور انجام گردد؛ گفت: در حال حاضر 11 مرکز در کشور در مورد صنعت پلاسما فعالیت می کنند که عمدتاً در تهران، شهریار،کرج و شهرری متمرکز هستند و تمامی مراحل اهدای پلاسما تحت استانداردهای روز جهان انجام می گردد.

ممدوحی نیا با اشاره به اینکه این شرکت زیرمجموعه ای از شرکت درمان آرا است گفت : این شرکت 10 سال است که با تیم های تخصصی در صنعت فراوری دارو از پلاسمای اهدایی فعالیت می نماید و تمامی خدمات از جمله آزمایش ها و تست های مختلف رایگان است و هزینه ایاب و ذهاب نیز به اهداکنندگان پلاسما پرداخت می گردد.

مدیرعامل این شرکت اضافه نمود: این مرکز در دوران کرونا نیز بسیار فعال بود گفت: اهداکنندگان می توانند به صورت هفتگی نسبت به اهدای پلاسما اقدام کنند.

در خاتمه این بازدید در راستای مشارکت در اهدای پلاسمای خون، تست اولیه اهدای پلاسما از سوی شهردار و مدیر روابط عمومی این منطقه انجام شد.

مرکز اهدای پلاسمای خون در مرکز بهداشتی - درمانی فرهنگیان شهرری مستقر است.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازدید شهردار منطقه 20 از مرکز پلاسمای خون شهرری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شهردار منطقه 20 از مرکز پلاسمای خون شهرری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید