بومی سازی ماشین آلات برش و تراش چوب و سنگ

به گزارش وبلاگ بیازیان، یک شرکت دانش بنیان پیروز به ساخت ماشین آلات هم زمان فرز و تراش دارای شش محور شده است.

بومی سازی ماشین آلات برش و تراش چوب و سنگ

به گزارش سرویس علم و پیشرفت وبلاگ بیازیان به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد حسین امانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان ماشین سازی مبتکران صنعت راش با بیان اینکه دستگاه فرز و تراش سی ان سی شش محور محصول فراوریی این شرکت است، گفت: این دستگاه تلفیقی از فرز و تراش به صورت هم زمان است که در صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارد.

کیفیت بالا و قیمت ارزان

ماشین برش دقیق، دستگاهی است که در آن نرم افزار کامپیوتری از پیش برنامه ریزی شده حرکات دستگاه و ابزارهای آن را تعیین می نماید. دستگاه فرز و تراش سی ان سی شش محور و هشت هد در بسیاری از صنایع از جمله چوب، پیکرتراشی، مجسمه سازی، مدل و قالب سازی و بعلاوه سنگ کاربرد دارد.

نمونه خارجی این دستگاه برای فلز ساخته شده و قیمت بسیار بالایی دارد، به همین دلیل استفاده آن در صنعت چوب و سنگ به صرفه نیست. نمونه داخلی کیفیت بالا و قیمت بسیار پایین تری دارد.

کاهش بهای تمام شده محصول

بهای تمام شده محصول با استفاده از این دستگاه پایین می آید و باعث می گردد قیمت محصول فراوری شده رقابتی گردد. این دستگاه کاملاً بومی و ثبت اختراع نیز شده است. این محصول قابلیت اجرای کار بر روی هشت قطعه به صورت هم زمان را دارد.

دستگاه فرز و تراش سی ان سی شش محور و هشت هد کاربری راحتی دارد و به خاطر ابعاد و وسعت مانور کاری زیاد باعث شده طیف عظیمی بتوانند از آن استفاده نمایند.

قابلیت اجرای کار بر روی هشت قطعه به صورت هم زمان

خدمات پس از فروش و تعمیر با هزینه پایین از دیگر مزایای این محصول نسبت به نمونه خارجی محسوب می گردد. هر دستگاه برای چند نفر اشتغال ایجاد می نماید و در حال حاضر در این شرکت حدود 80 نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ماشین سازی مبتکران صنعت راش با اشاره به اینکه ایده دانش بنیان کردن شرکت ها و محصولات آن ها قابل تقدیر است، اضافه کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا به امروز حمایت های خوبی انجام داده اما اگر فرایند دریافت تسهیلات آسان تر باشد یاری بیشتری به شرکت ها می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بومی سازی ماشین آلات برش و تراش چوب و سنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بومی سازی ماشین آلات برش و تراش چوب و سنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید