جاده قدیم پلدختر ، خرم آباد بسته شد ، ممنوعیت تورگردی و ورود به کهمان و کاکارضا

به گزارش وبلاگ بیازیان، ستاد مدیریت بحران لرستان در اطلاعیه ای اظهار داشت: باتوجه به بارش های شدید، جاده قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع ثانوی بسته شده است.

جاده قدیم پلدختر ، خرم آباد بسته شد ، ممنوعیت تورگردی و ورود به کهمان و کاکارضا

به گزارش وبلاگ بیازیان، در این اطلاعیه آمده است: به علت احتمال مخاطرات جاده، تا اطلاع ثانوی محور خرمآباد به سمت شهرستان پلدختر مسدود است و تردد از محور جایگزین آزاد راه صورت می پذیرد.

بعلاوه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اعلام نموده است: براساس مصوبه ستاد بحران و با توجه به احتمال وقوع سیلاب در منطقه های از لرستان فعالیت تمام تورهای گردشگری درون و برون استانی در استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

لازم به ذکر است فرمانداری سلسله نیز اظهار داشت: به مسافران و گردشگرانی که قصد سرگرمی به شهرستان سلسله و منطقه ها گردشگری کاکارضا و کهمان را دارند اعلام می گردد اقامت در حاشیه رودخانه ها از صبح چهارشنبه تا صبح آدینه و ورود به این منطقه ها گردشگری ممنوع است.

همانطور که سازمان هواشناسی پیش بینی نموده بود بارش های سیل آسا از ظهر امروز در غرب کشور از جمله لرستان شروع شده است و تا پنجشنبه شب ادامه دارد.

منطقه های از الیگودرز، غرب و جنوب غرب لرستان تاثیر بیشتری از این سامانه دارند و پلدختر که در منطقه تلاقی روان آب های خروجی استان و در جوار کشکان رود واقع شده است با خطر بیشتری روبرو است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جاده قدیم پلدختر ، خرم آباد بسته شد ، ممنوعیت تورگردی و ورود به کهمان و کاکارضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده قدیم پلدختر ، خرم آباد بسته شد ، ممنوعیت تورگردی و ورود به کهمان و کاکارضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید