جدیدترین حراج ایران خودرو (لینک) ، اختلاف قیمت خودروها با بازار

به گزارش وبلاگ بیازیان، ایران خودرو شش محصول خود را در طرح مشارکت در تولید با موعد تحویل آذر و دی 1401 عرضه می کند. در این طرح شش محصول دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، تارا دستی، پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه می شوند.

جدیدترین حراج ایران خودرو (لینک) ، اختلاف قیمت خودروها با بازار

تازهترین حراج ایران خودرو از شش آبان در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir فعال شده است و تا فردا 8 خرداد ادامه دارد.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور کنندگان نهادهای ناظر در روز یکشنبه نهم آبان تعیین می شود.

مراسم قرعه کشی تازهترین حراج ایران خودرو، مانند روال معمول به صورت زنده از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco-ir پخش می شود (عصر ایران).

جدول فروش به شرح زیر است:

در بازار چند؟

به گزارش وبلاگ بیازیان، حال سوال اینجاست که محصولاتی که متقاضیان می توانند با ثبت نام در تازهترین حراج ایران خودرو خریداری کنند، در بازار با چه قیمتی داد و ستد می شوند و چقدر میان نرخ کارخانه ای و بازار آنها اختلاف وجود دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه ای در بازار خودرو رخ ندهد، در سال 1401 نیز رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

یکی از خودروهای موجود در این طرح، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است. متقاضیان باید برای خرید این محصول، علی الحساب 156 میلیون و 35 هزار تومان پیش پرداخت بپردازند.

قیمت کارخانه ای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در آبان، 390 میلیون تومان است و این خودرو در بازار، 465 میلیون تومان داد و ستد می شود.

تارا دستی

این محصول، گزینه دیگری است که متقاضیان می توانند در هنگام ثبت نام در تازهترین حراج ایران خودرو آن را انتخاب کنند. مبلغ پیش پرداخت علی الحساب برای خرید تارا دستی، 116 میلیون و 189 هزار تومان است.

ایران خودرو این محصول را 290 میلیون و 650 هزار تومان عرضه می کند. تارا دستی در بازار، 372 میلیون تومان، قیمت دارد.

دنا پلاس توربو شارژ دستی

خودروی دیگری که در طرح تازه این خودروساز عرضه می شود، دنا پلاس توربو شارژ دستی است. متقاضیان برای ثبت نام در تازهترین حراج ایران خودرو و خرید این محصول، باید علی الحساب 114 میلیون و 115 هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت کارخانه ای دنا پلاس توربو شارژ دستی در آبان، 285 میلیون و 399 هزار تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار، 420 میلیون تومان داد و ستد می شود.

پژو 207 دستی سقف شیشه ای

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت نام در تازهترین حراج ایران خودرو، از امکان خرید پژو 207 دستی سقف شیشه ای نیز برخوردارند. متقاضیان باید علی الحساب، 86 میلیون و 502 هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت کارخانه ای پژو 207 دستی سقف شیشه ای در آبان، 216 میلیون و 260 هزار تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار، 340 میلیون تومان داد و ستد می شود.

سورن پلاس

این محصول، گزینه دیگری است که متقاضیان می توانند در هنگام ثبت نام در تازهترین حراج ایران خودرو آن را انتخاب کنند. متقاضیان برای خرید سورن پلاس باید علی الحساب 81 میلیون و 702 هزار تومان بپردازند.

قیمت کارخانه ای این محصول در آبان، 204 میلیون و 257 هزار تومان تعیین شده است. سورن پلاس در بازار، 286 میلیون تومان داد و ستد می شود.

راناپلاس

این خودرو نیز در فهرست گزینه های ثبت نام در تازهترین حراج ایران خودرو دارد. متقاضیان برای خرید راناپلاس باید علی الحساب 72 میلیون و 156 هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت کارخانه ای آن در آبان، 180 میلیون و 391 هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، 268 میلیون تومان است.

زمان اعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا

از سوی دیگر، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده پنج محصول سایپا در آبان 1400 انجام شد؛ معرفی برندگان فروش فوری سایپا روز گذشته صورت گرفت.

خودروسازان در حالی به صورت مداوم در حال اجرای طرح های فروش هستند که مدیران ایران خودرو و سایپا می گویند قیمت گذاری دستوری، سبب زیان 100 هزار میلیارد تومانی آنها شده است. در این زمینه، مطالعه گزارش پرداخت وام 100 میلیونی خرید خودرو پیشنهاد می شود.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش فروش خودرو دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "جدیدترین حراج ایران خودرو (لینک) ، اختلاف قیمت خودروها با بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین حراج ایران خودرو (لینک) ، اختلاف قیمت خودروها با بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید