سرپرست استانداری: طرح کاداستر 80 درصد اراضی ایلام تکمیل شده است

به گزارش وبلاگ بیازیان، سرپرست استانداری ایلام گفت: طرح کاداستر بیش از 80 درصد اراضی ایلام تا به امروز صورت گرفته و به جامانده این طرح بطور جدی در سال آینده پیگیری می گردد.

سرپرست استانداری: طرح کاداستر 80 درصد اراضی ایلام تکمیل شده است

به گزارش وبلاگ بیازیان ایلام ، محمد نوذری با حضور در رزمایش مشترک هماهنگی، امدادرسانی و خدمات رسانی حوزه های منابع طبیعی استان ایلام گفت: یک میلیون و 200 هزار هکتار طرح کاداستر در این استان اجرا شده و اتمام این طرح ها یکی از اولویت های مهم دولت در سال 1400 است.

وی افزود: باید تمامی اراضی ملی ایلام دارای طرح کاداستر باشد که این طرح موجب می گردد محدوده مرزهای طبیعی و کشاورزی برای جلوگیری از هرگونه تخریب تعیین می گردد.

سرپرست استانداری ایلام یکی از الزامات توجه به منابع طبیعی استان را حفظ و جلوگیری از تخریب آن دانست و تاکید نمود: برای حفاظت از منابع طبیعی این استان علاوه بر اهتمام دستگاه های مربوطه نیازمند یاری از سازمان های مردم نهاد نیز هستیم.

نوذری اظهار کرد: چنانچه سازمان های مردم نهاد فعال این استان در حوزه جنگل ها، منابع طبیعی و محیط زیست وارد عمل شوند، می توانیم بیشتر در حفظ این محیط که برای سلامت و حیات مردم بسیار مهم است، پیروز باشیم.

وی خواهان تداوم برخورد جدی دستگاه قضایی استان با کسانیکه به محیط زیست آسیب می زنند، شد و تاکید نمود: هر فردی که کوچکترین آسیب را به محیط زیست سالم استان ایلام که به عروس زاگرس معروف شده بزند، باید پاسخگو مردم باشد و دستگاه قضا نیز در این راستا همچون گذشته باید مقتدر عمل کند.

سرپرست استانداری ایلام افزود: برای حفاظت از محیط زیست علاوه بر یاری مردم و دستگاه مرتبط با این حوزه، سایر دستگاه های اجرایی استان نیز باید اهتمام داشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین

به "سرپرست استانداری: طرح کاداستر 80 درصد اراضی ایلام تکمیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست استانداری: طرح کاداستر 80 درصد اراضی ایلام تکمیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید