عبدی: به حداقل خواسته مان رسیدیم، همه تیم ها بدانند آلومینیوم یک حریف گلوگیر است

به گزارش وبلاگ بیازیان، مربی آلومینیوم گفت: بازی پایاپای و زیبایی مقابل فولاد انجام دادیم و به حداقل خواسته مان رسیدیم.

عبدی: به حداقل خواسته مان رسیدیم، همه تیم ها بدانند آلومینیوم یک حریف گلوگیر است

به گزارش وبلاگ بیازیان، حسین عبدی درباره تساوی آلومینیوم مقابل فولاد اظهار کرد: بازی سنگینی بود. فولاد یکی از تیم های خوب ایران است و ما برای این بازی استراتژی خوبی داشتیم و خداراشکر با مواردی که رسول خطیبی به بچه ها گوش زد کرد، یکی از بازی های خوب مان را ارائه کردیم. می توانستیم در فرصت هایی که داشتیم به گل برسیم اما نشد. در نیمه دوم بچه ها ما توانستند بازی بهتری انجام دهند. بازی پایاپای و زیبایی بود و به حداقل خواسته مان رسیدیم.

او ادامه داد: تیم ما بعد از صعود به دلیل تغییر هیات مدیره و مدیریت در بحث جذب بازیکن و پشتیبانی کمی دیر کارها انجام شد و بازی با نساجی را هم به همین دلیل از دست دادیم. از بازی نساجی به بعد خداراشکر شرایط ما بهتر شد. قصد داریم در رده های دهم به بالا باشیم و در سال اول می توانیم این خواسته را اجرا کنیم. امیدوارم بتوانیم به این خواسته برسیم. همه تیم ها بدانند آلومینیوم یک حریف گلوگیر است و سخت می توانند از تیم ما رد شوند.

مربی آلومینیوم درباره داوری گفت: می خواهم از داوری تشکر کنم چرا که او با وجود جوانی اش خوب داوری کرد. یکی دو مورد وجود داشت که مساله ای نبود. امیدوارم در آینده پیروز باشند. از همه تیم ها خواهش می کنم به داورها اجازه دهند و جرات داشته باشند با آرامش و با آسایش و با قدرت سوت بزنند و بازی را به خوبی به انتها برسانند. از فولادی ها هم تشکر می کنم که شرایط خوبی برای ما فراهم کردند و امیدوارم به هدفی که دارند برسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عبدی: به حداقل خواسته مان رسیدیم، همه تیم ها بدانند آلومینیوم یک حریف گلوگیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: به حداقل خواسته مان رسیدیم، همه تیم ها بدانند آلومینیوم یک حریف گلوگیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید