غلامرضا محمدی: تعویق المپیک شانس مدال های طلای کشتی را بالا برد

به گزارش وبلاگ بیازیان، غلامرضا محمدی گفت: تمامی کشتی گیرانی که در برنامه های فنی تیم ملی شرکت داشته اند، شانس حضور در المپیک توکیو را دارند.

غلامرضا محمدی: تعویق المپیک شانس مدال های طلای کشتی را بالا برد

به گزارش وبلاگ بیازیان، غلامرضا محمدی در مورد به تعویق افتادن المپیک 2020 توکیو شرح داد: در کل و به صورت کلان دیدگاه این است که این موضوع به نفع ورزش و کشتی ما باشد و در این بین این اتفاق به خصوص می تواند به نفع کشتی آزاد ما باشد چراکه با توجه به افتی که در چند سال گذشته به وجود آمده بود با سعی و تلاش توانستیم در مسابقات دنیای سال گذشته در قزاقستان در سکوی سوم دنیا قرار بگیریم ولی برای رسیدن به طلای المپیک تیم ملی کشتی آزاد نیاز به زمان داشت و این موضوع به خاطر خیلی از مسائل و موارد از جمله بحث آمادگی جسمانی، پر کردن بعضی از کشتی گیران در اوزان جدید و آمدن چهره های تازه به وزن های جدید بود و ما قطعا برای حضور در المپیک و کسب مدال طلا در این میدان بزرگ نیاز به زمان داشتیم تا بتوانیم به صورت کامل آماده شویم، و این رخ داد.

وی با تأکید بر اینکه تمامی کسانی که در برنامه های فنی تیم ملی کشتی آزاد حضور داشتند شانس شرکت در المپیک توکیو را نیز دارند گفت: از همین الان اعلام می کنم همه شانس حضور در المپیک را دارند و می توانند خودشان را امتحان کنند و این انگیزه باید در تک تک کشتی گیران باشد و کادر فنی این امکان را به آن ها می دهد. و مطمئنم این رقابت در نهایت به نفع کشتی ما در المپیک تمام می شود.

محمدی در مورد تمرینات ملی پوشان گفت: کشتی گیران با ما هماهنگ هستند و به طور شخصی تمرینات خود را انجام می دهند اما هدایت آن ها از راه دور، کار را سخت کرده و مسائل خاص خود را دارد و امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم اردوهای تیم های ملی را برگزار کنیم.

وی با تشکر از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از ورزش ملی کشور اظهار کرد: امیدوارم با کمک و حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون پزشکی ورزشی، بتوانیم در یک شرایط خوب و ویژه اردوهای تیم ملی را هرچه زودتر برگزار کنیم.

محمدی با تردید بر این موضوع که در یکی دو ماه آینده شرایط شیوع ویروس کرونا، بهتر شود یا خیر و شرایط برگزاری اردوها چگونه خواهد شد اضافه کرد: کشتی به عنوان پرچمدار ورزش کشور باید مورد توجه قرار گیرد و برنامه های آن در اولویت ورزش کشور باشد و هرچه زودتر باید اردوها برگزار شود، به نظر من می شود اردوها را با شرایط ویژه برگزار کرد و برای این کار ابتدا باید از کشتی گیران تست گرفته شود و با رعایت کردن موارد بهداشتی و ایمنی قبل از ورود و بعد از ورود و قرنطینه کردن نفرات و نگهداری در یک جای خاص و با ایجاد شرایط پزشکی که مسئله ای پیش نیاید اردو را برگزار کرد. باید به طور ویژه به کشتی نگاه شود و دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپک و دکتر خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی با نگاه حمایتی ویژه ای که به پرافتخارترین ورزش کشور دارند، به فدراسیون کشتی در این موضوع کمک کنند و اگر همه دست به دست هم دهیم، به راحتی می توانیم اردوها را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی در انتها در مورد رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در کلیت کار اگر مردم رعایت نکنند این قضیه حل نخواهد شد و توصیه های وزارت بهداشت بارها و بارها اعلام شده و در دنیا نیز این مسائل را به همه توصیه می کنند. اگر در خانه بمانیم از خود و خانواده مان حفاظت کنیم و در اجتماعات حضور نداشته باشیم تا به امید خدا این مشکل هرچه زودتر حل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "غلامرضا محمدی: تعویق المپیک شانس مدال های طلای کشتی را بالا برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامرضا محمدی: تعویق المپیک شانس مدال های طلای کشتی را بالا برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید