معرفی بهترین کرم های لیفتینگ صورت

به گزارش وبلاگ بیازیان، با افزایش سن، فرایند کلاژن سازی در پوست کند می گردد و پوست به مرور شادابی اش را از دست داده و چروک می گردد. استفاده از کرم های لیفتینگ صورت به جلوگیری از چروک شدن و حفظ شادابی پوست یاری می نماید.

معرفی بهترین کرم های لیفتینگ صورت

وبلاگ بیازیان | سرویس آرایش و زیبایی - آیا برنامه ای برای رژیم پیشگیری از چروک شدن پوست صورت دارید؟ آیا نشانه هایی از چروک شدن دور چشم هایتان می بینید؟ آیا تا به حال از سرم ­ها و کرم های لیفتینگ صورت برای جوان نگه داشتن پوستتان استفاده نموده اید؟

اگر به فکر استفاده از محصولاتی برای شادابی و جوان نگه داشتن پوستتان هستید، حتماً این مطلب را دنبال کنید. در ادامه قصد داریم بهترین کرم های لیفت صورت به همراه معایب و مزایای آن ها را معرفی کنیم.

تأثیر کرم های لیفت صورت چقدر است؟

آنالیز ها و نظرسنجی های زیادی از افراد مصرف نماینده کرم های لیفتینگ صورت صورت گرفته است؛ نتایج این آنالیز ها نشان می دهد که بعضی کرم ها روی پوست بعضی افراد تأثیر فوق العاده خوبی دارند، در صورتی که روی پوست بعضی دیگر تأثیر چندان مورد انتظاری ندارند. این مسئله مربوط به نوع و سلامت پوست افراد می باشد. البته این نکته را نیز به یاد داشته باشید که استفاده از کرم های لیفتینگ، پوست را به حالت کاملاً طبیعی قبل باز نمی گرداند؛ اما به کم شدن چین و چروک ها بسیار یاری می نماید.

سرم یا کرم لیفت صورت

کرم لیفت صورت، پوست را لایه برداری و مرطوب می نماید. همچنین، منافذ پوست را کاهش داده و باعث کاهش چروک های پوست می شوند. علاوه براین، بعضی مواد تشکیل دهنده این کرم ها، می توانند کلاژن سازی را افزایش دهند؛ که باعث حفظ حالت الاستیسیته پوست شده و علائم پیری را به تأخیر می اندازد. محصولات تجاری مرتبط با پوست، اغلب، حاوی مواد آنتی اکسیدان و ترمیم نماینده های پوست هستند. این مواد به محافظت پوست در برابر آسیب های زیست محیطی یاری می نمایند. این محصولات، باعث استحکام پوست شما و حفظ حالت طبیعی آن می شوند.

در ادامه به معرفی بهترین کرم های لیفتینگ صورت و مزایا و معایب هریک از آن ها می پردازیم.

بهترین کرم های لیفتینگ صورت

1- کرم لیفت اند ریپیر استادرم LIFT & REPAIR ESTHEDERM

کرم لیفتینگ و بازسازی نماینده لیفت اند ریپیر از تولیدات برند استادرم است. این کرم به طور همزمان پوست را صاف، شفاف و بازسازی می نماید. این محصول با لیفتینگ پوست و برطرف فوری و دائمی چروک ها و خطوط ریز و همچنین شفاف کردن پوست صورت یک یاز بهترین کرم های لیفتینگ صورت محسوب می گردد. این محصول یاری می نماید تا صورت شما به فرم و حجم ایده آلش بازگردد.

2- کرم سیکلو سیستم استادرم CYCLO SYSTEM ESTHEDERM

کرم سیکلو سیستم استادرم یک ترمیم نماینده عالی و لیفتینگ سریع برای چین و چروک های صورت است که به خاطر مرطوب نمایندگی بالا، کرم لیفتیگ و ضد پیری محسوب می گردد. این کرم با از بین بردن چین و چروک و ایجاد درخشندگی و سفتی پوست به حفظ جوانی پوست یاری می نماید و اثرات ناشی از کمبود و یا اختلالات هورمونی بر روی پوست را در یائسگی کاهش می دهد. این کرم قادر است چروک ها را از بین برده و عملکرد حیاتی و فعالیت سلوی پوست را افزایش دهد.

3- کرم لیفتینگ گینو مدل لیفتازوم Liftosom Lifting creame

این کرم یکی از بهترین کرم های لیفتینگ صورت است با افزایش ساخت فیبرهای الاستین و کلاژن موجب قوام پوست شده و حالت کشسانی پوست را افزایش می دهد. و در عین اینکه خطوط چهره را برطرف نموده و فرم بیضی شکل صورت را ترمیم می نماید موجب یکدست شدن رنگ چهره نیز می گردد.

4- کرم لیفتینگ مغذی لیراک سری Lierac Liftissime

این کرم که قابل استفاده در روز و شب است خاصیت ضد چروک و سفت نمایندگی دارد. این کرم به صورت حجم و فرم داده و چین و چروک ها را برطرف می نماید و موجب نرم و صاف شدن پوست می گردد. این کرم مغذی با کره گیاهی شی و کره کاکائو غنی شده و پوست های خشک و بسیار خشک را لطافت می بخشد و با خاصیت سه بعدی نماینده خود صورت را به فرم بیضی خود بازمی گرداند.

5- کرم دریایی پرو-کلاژن المیز Elemis Pro-Collagen Marine Cream

این کرم، از بهترین کرم های ضد چروک است. این کرم برای از ین بردن چین و چروک، آب رسانی پوست و محو خطوط صورت بسیار مؤثر است. این کرم قوامی بین ژل و کرم دارد و هرگز باعث چربی پوست نمی گردد. علاوه بر موارد گفته شده، این کرم از پوست در برابر اشعه خورشید نیز محافظت می نماید و دارای SPF30 است. میزان رضایت مصرف نمایندگان از این کرم بسیار زیاد گزارش شده است. همچنین اثرات ضد چروک ماندگاری بر پوست دارد.

6- کرم رز دیو Rose Dew

این کرم برای مراقبت روزانه پوست، بسیار مناسب است. این کرم ضد چروک، عاری از چربی است و مانند یک پرایمر عمل می نماید. این کرم با هیالورونیک اسید فرموله شده و حاوی رایحه گل رز بوده، سبک است و قوامی سرم مانند دارد. این کرم به خشکی پوست سرانجام داده و یک مرطوب نماینده واقعی است. همچنین باعث درخشش پوست می گردد.

گفتنی است کرم های معرفی شده در این مطلب به غیر از کرم های شماره 5 و 6 در ایران موجود بوده و می توانید از فروشگاه ها یا سایت های آرایشی بهداشتی معتبر آنها را خریداری کنید.

سخن آخر

به عنوان توصیه سرانجامی، سعی کنید قبل از عمیق شدن چین و چروک و عمیق شدن خطوط صورت، از محصولات مراقبت پوستی بهره ببرید. کرم های لیفتینگ صورت برای جلوگیری از پیری پوست و حفظ شادابی و استحکام آن، گزینه های بسیار مناسبی هستند. در صورتی که خطوط عمیقی در چهره وجود داشته باشد، باید راه های درمانی دیگری مثل بوتاکس، لیزر و ... را امتحان کنید.

منبع: setare.com

به "معرفی بهترین کرم های لیفتینگ صورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین کرم های لیفتینگ صورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید