نمایشگر حرفه ای ایسوس PA32DC با پنل اولد معرفی گردید

به گزارش وبلاگ بیازیان، نمایشگرهای استاندارد LCD سالیان زیادی نیازهای ما را بر آورده کردند، اما امروزه نمایشگرهای نو با فناوری HDR سطح نوی از قدرت خلق محتوا را در اختیار ما گذاشتند. بعلاوه طراحان و فراوری کنندگان محتوا همواره در پی گستره رنگی و کنتراست بالا، کالیبره شده و وضوح تصویر استاندارد هستند و ما در این نوشتار قصد داریم تا PA32DC را به اسم یک نمایشگر حرفه ای در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

نمایشگر حرفه ای ایسوس PA32DC با پنل اولد معرفی گردید

برخلاف نمایشگرهای LCD استاندارد و رایج در بازار که از یک دیود LED بک لایت برای تابش هر واحد تصویر استفاده می نمایند و یا حتی نمایشگرهای سری mini-LED که از چندین واحد نوری برای تابش تصویر استفاده می نمایند، پنل های OLED از چندین واحد برای تابش دقیق تصویر با کنترل فوق العاده بالاتری استفاده می نمایند تا خروجی برای شما کاملا شفاف و واضح باشد. حال این ویژگی های HDR و برخورداری از آرایه های نمایش زیر پیکسل RGBW و PenTile را به این بخش اضافه کنید تا تمامی مشخصات روی کاغذ تصویر ذهنی درستی از این پنل با کیفیت برای شما بسازند.

مانیتور حرفه ای PA32DC ایسوس اولین نمایشگر جهان با پنل OLED است که از یک کالیبراتور رنگ اتوماتیک برخوردار است. این نمایشگر از پنل 31.5 اینچی با وضوح 4K استفاده می نماید که با استاندارد HDR 400 می تواند به خوبی تصاویر را برای شما نمایان کند. زمان تاخیر این نمایشگر به تنها 0.1 میلی ثانیه می رسد تا تمامی جزئیات را به دقت و سریع مشاهده کنید. استاندارد رنگ های 10 بیتی کاملا طبیعی، پشتیبانی از 99 درصد گستره رنگی سینمایی DCI-P3 و بعلاوه فناوری ASUS Smart HDR از ویژگی های خاص این محصول است.

تمامی نمایشگرها پس از مدتی استفاده دیگر کالیبره نیستند و می بایست آنها را کالیبره کرد؛ این موضوع حتی برای مانیتورهای از پیش کالیبره شده هم صدق می نماید و برای برطرف این مشکل به ابزارهای سخت افزاری احتیاج است. مانیتور PA32DC ایسوس برای حفظ همیشگی دقت رنگ و برابری آن با خروجی نهایی از یک کالیبراتور سخت افزاری اتوماتیک برخوردار شده است تا پنل OLED همواره رنگ هایی دقیق را به مصرف نماینده نشان دهد. بعلاوه برای جلوگیری از اشباع یا تداخل رنگی از سوی منابع خارجی، هود های کناره این مانیتور را می توان در جهت های متفاوت جا به جا کرد.

اما برای کالیبره کردن هم تنها کافی است نرم افزار ProArt Calibration را بر روی رایانه خود نصب کنید تا با کالیبراتور همراه با مانیتور دقت رنگ های نمایشگر را به حداکثر ممکن برسانید. با این شرایط، دشواری از بابت دقت رنگ و کالیبره کردن آن پس از هر چند سال نخواهید داشت. بعلاوه این نمایشگر از یک پایه قابل تنظیم ارتفاع و زاویه برخوردار است که در پشت آن می توان تمامی کابل ها را به راحتی مدیریت کرد.

سه ماه اشتراک رایگان Adobe Create Cloud

امروزه هر کار خلاقانه ای که فراوری می گردد ارتباطی نزدیک با نرم افزارهای Adobe دارد. ایسوس هم برای ارائه خدمات بهتر به مصرف نمایندگان همراه با این مانیتور اشتراک سه ماهه رایگان Adobe Create Cloud را فراهم دیده است که می توان به بیش از بیست برنامه محبوب و مهم از جمله Photoshop, Premiere Pro و After Effectsاشاره کرد. بعلاوه تحت این سرویس شما 100 گیگابایت حافظه ابری هم در اختیار خواهید داشت.

منبع: شبکه چی

به "نمایشگر حرفه ای ایسوس PA32DC با پنل اولد معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر حرفه ای ایسوس PA32DC با پنل اولد معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید