اخبار اقتصادی

نمایش ایران در آخرین روز نمایشگاه گردشگری

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون نمایش ایران در آخرین روز نمایشگاه گردشگری برای شما نوشته شده است.

26 بهمن 1402

گزارش معاون علمی رئیس جمهور به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به اعضای کمیسیون آموزش در مورد تبیین برنامه ها و اهداف آن معاونت در سال نو اطلاع...

21 فروردین 1402

سایه گرانی، روی سفرهای نوروزی؛ اقامتگاه های غیر رسمی جایگزین اقامتگاه های رسمی

افزایش ناگهانی و غیرقابل کنترل قیمت ها در نیمه دوم سال گذشته تاثیر خودش را روی صنعت گردشگری گذاشته است.

11 فروردین 1402

آمریکا 3 فرد و 4 نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد

مهر نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا امروز 3 فرد و 4 نهاد مرتبط با ایران را به بهانه ای واهی تحریم کرد.

1 فروردین 1402

شروع ثبت نام وام های دانشجویی از امروز 15 اسفند

زمان رسمی ثبت نام ها وام های دانشجویان دانشگاه ها از امروز 15 اسفند ماه جاری شروع می گردد و داوطلبان به مدت دو ماه فرصت ثبت نام دارند.

15 اسفند 1401

11 فیلم عاشقانه برتر قرن اخیر به تفکیک دهه

کمتر کسی است که فیلم عاشقانه دوست نداشته باشد. اگرچه در سال های اخیر و به طور ویژه در دو دهه اخیر محبوبیت ژانر عاشقانه نسبت به گذشته کمتر شده - چرا که عشق دیگر از اساس خریداران و باورمندان کمتری دارد - اما خود ژانر هنوز زنده است، حتی اگر به علت کمبود گزینه،...

6 اسفند 1401

قیمت ماهی قزل آلا و سالمون سر به فلک کشید

آرش نبی زاده گفت: قیمت کنونی هرکیلو قزل آلا سرمزرعه 108 تا 110 هزارتومان و عمده فروشی 112 تا 114 هزارتومان و سالمون سرمزرعه 123 تا 125 هزارتومان و سرمزرعه 130 هزارتومان است.

28 بهمن 1401

آیا شهر گمشدۀ اسکاتلندی پیدا شده است؟

باستان شناسان یک گام دیگر به حل معمای شهر اِستوآرتس نزدیک شدند؛ یک سکونتگاه اسکاتلندی قرن هفدهمی که بیش از سه قرن است کسی از محل واقعی آن خبر ندارد.

21 بهمن 1401

درون قایق تفریحی 70 میلیون پوندی با بال های غول پیکر

قایق تفریحی 70 میلیون پوندی که بال های عظیمی دارد تا بتواند براحتی روی آب حرکت کند پلکتروم (Plectrum) نام دارد.

10 بهمن 1401

پس لرزه های قطع اینترنت کنکوری

قطع اینترنت برای برقراری امنیت کنکور یک بار دیگر در سالی که مزین به عنوان دانش بنیان است، به اقتصاد دیجیتال آسیب زد.

7 بهمن 1401

اصلاحیه استانداری درباره تعطیلی شنبه ، بانک ها در این ساعات باز هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: شعب بانک ها در سراسر استان تهران شنبه از ساعت 9 الی 13 فعال هستند.

30 دی 1401

سفر بدون استفاده از تلفن همراه ، در سفر استفاده از موبایل ممنوع

اقامتی بدون استفاده از تلفن همراه نوشته شده از طریق ریک استیو است اگر شما هم موافق سفر بدون تلفن همراه هستید ، پس می توانید تنها به استفاده از تلفن عمومی و رایانه عادت کنید. شما می توانید تماس های تلفنی خود را از طریق هتل ، تلفن های عمومی و تلفن مغازه ها...

28 دی 1401

در هنگامه سختی ها چطور می توان ناامید نشد وچراغ امید را زنده نگه داشت؟ فرق امید واقعی و واهی چیست؟

امید به زندگی می تواند با توجه به کیفیت زندگی، ژنتیک افراد، سابقه سلامت جسم و روان، محیط و عوامل مرتبط با سبک زندگی آن ها در افراد متفاوت باشد و در واقع عاملی است که بر بسیاری از مو ضوعات دیگر زندگی تأثیر گذار است و می تواند آن ها را تحت الشعاع قرار دهد.

26 دی 1401

از قیمت اوراق مسکن با خبر شوید

درحالی که هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن امسال، حدود یک هفته قبل 108 هزار تومان قیمت داشت، اکنون قیمت این اوراق به بیش از 120 هزار تومان رسیده است.

20 دی 1401

کلیسای جاستو گالگو ، نماد عاشقانه ای از ایمان در کلیسای اسپانیا

عشق و ایمان ، باورهایی که فرهاد را به کندن کوه بیستون ، مجنون را به آوارگی در بیابان و از 50 سال پیش تا به کنون کلیسای جاستو گالگو را به بنای یک کلیسا از کلیسای اسپانیا به تنهایی واداشت. جاستو گالگو معروف به دون جاستو رویایی داشت و آن چیزی نبود جز نایل آمدن...

15 دی 1401

از ازدواج تشویقی به ازدواج فرمایشی!

باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج نمایند.، این جدیدترین اظهارنظر درباره ازدواج و فرزندآوری است. تلاشی که به نظر می رسد در ادامه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشد.

13 دی 1401

3 رایانه نو اپل در راهند

شرکت اپل، سه مک بوک نو در راه دارد که با شماره مدل های A2681، A2615 و A2686 در کمیسیون مالی اوراسیا روسیه ثبت نام نموده است.

5 دی 1401

شش اشتباه بزرگ زنان در ایجاد رابطه با مردان

خبرنگارانـ دکتر باربارادی آنجلیس، روان شناس، مشاور روابط و نویسنده در زمینه رشد شخصی است. آثار این نویسنده یکی از پر فروش ترین کتاب های روانشناسی است که در سراسر دنیا به بیش از بیست زبان مختلف ترجمه و به چاپ رسیده است. از مهم ترین کتاب های این نویسنده...

23 آبان 1401

تعیین قانون برای دستمزد عوامل سریال های نمایش خانگی ، واکنش ساترا به اظهارات یک نماینده مجلس

در پی اظهارات یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مبنی بر ضرورت اعلام خلاءهای قانونی تنظیم گری صوت و تصویر فراگیر از طریق ساترا، سرپرست معاونت کاربران و تنظیم گری اجتماعی این سازمان، تأکید کرد که برخی از این خلاءهای قانونی شناسایی شده است.

19 آبان 1401

توسعه نیافتگی کشورها، فقر شایسته گزینی

دکتر امین عربی*؛ کشور ها بسته به جغرافیا، تاریخ و تمدن شان، منابع و مزیت هایی برای رشد و توسعه در اختیار دارند که در این میان سرمایه انسانی از مهمترین آنهاست. سرمایه انسانی کشورها، ترکیبی از افراد با استعداد بالا، استعداد میانه و کم استعداد است. به وسیله...

29 مهر 1401
تعداد: (239)