یزدانی: از اردوی تیم نوجوانان رویای حضور در المپیک را داشتم

به گزارش وبلاگ بیازیان، مدعی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد تاکید کرد که رویای حضور در المپیک چیزی است که از اردوی تیم نوجوانان به آن فکر می کرده است.

یزدانی: از اردوی تیم نوجوانان رویای حضور در المپیک را داشتم

امیرمحمد یزدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بیازیان در مورد اندازه آمادگی اش برای کشتی انتخابی با مرتضی قیاسی در روز جمعه گفت: از نظر بدنی آماده ام. از 11 اردوی برگزار شده، من فقط یک اردو را به خاطر مثبت شدن تست کرونایم از دست دادم. باید دید روز مسابقه چه اتفاقی رقم می خورد. قطعا نتیجه این مبارزه روی تشک مشخص می شود.

مدعی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد ادامه داد: از نظر وزنی که مسئله ای ندارم، انگیزه ام عالی است. من همیشه از نظر روحی آماده مسابقه هستم، از نظر بدنی هم بستگی دارد که چه تمریناتی را پشت سر گذاشتم که اکنون به واسطه حضور مداوم در اردوی تیم ملی از این نظر هم شرایط خوبی دارم.

این کشتی گیر 21 ساله جویباری در مورد اینکه چقدر به حضور در المپیک و موفقیت در توکیو امیدوار است، شرح داد: ما از زمانی که عضو تیم نوجوانان و در خدمت غلامرضا محمدی و مراد محمدی بودیم، همه دوست داشتند در المپیک 2020 توکیو کشتی بگیرند. هم اسمش قشنگ بود و 2020 جالب بود و هم اینکه در 20 سالگی راهی این رقابت ها می شدیم. رویای آن روز حالا نزدیک به واقعیت شده، هر چند که المپیک به سال 2021 موکول شده و ما هم 20 سالگی را پشت سرگذاشته ایم.

امیر محمد یزدانی اضافه کرد: هدف من صرفا رفتن به المپیک نیست، دوست دارم آنجا مدال بگیرم حالا اگر امسال شد، که همین امسال و اگر نشد المپیک های بعدی.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یزدانی: از اردوی تیم نوجوانان رویای حضور در المپیک را داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: از اردوی تیم نوجوانان رویای حضور در المپیک را داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید