6 فناوری برتر در بیست سالگی پردیس رونمایی شدند

به گزارش وبلاگ بیازیان، در بیستمین سالگرد تاسیس پارک فناوری پردیس از 6 محصول فناورانه رونمایی شد، ضمن آنکه 7 شرکت با عملکرد بالا مورد تقدیر قرار گرفتند.

6 فناوری برتر در بیست سالگی پردیس رونمایی شدند

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بیازیان، در آیین نوزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره بهترین های پارک فناوری پردیس که همزمان با سالگرد بیستمین تاسیس پارک فناوری پردیس بوده، از 6 فناوری با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رونمایی شد که به این توضیح است:

لاینر حفره دندان لایت کیور با نام تجاری کلسی مور با کاربرد در کف بندی و عایق بندی حفره دندان در زمان ترمیم

دستگاه یاری تنفسی بای پپ با کاربرد در ایجاد فشار هوای مثبت در سطح دم و بازدم به همراه باز نگهداشتن راستا های هوایی به وسیله ماسک، تهویه ریه و دستگاه مورد استفاده در درمان بیماری های ریوی

ماده اولیه دارویی توفاسیتینیب سیترات: این ماده به عنوان ماده اولیه در فراوری دارو های بیماران آرتریت روماتوئید و پسوریازیس

سامانه غربالگری میکروب های صنعتی با نام تجاری BioSee با کاربرد غربالگری میکروب های صنعتی در صنایع پروبیوتیک و غذایی

مکمل ضد اسهال دام بر پایه پروبیوتیک و پری بیوتیک با کاربرد در صنعت دام به عنوان مکمل ضد اسهال دام بر پایه پروبیوتیک و پری بیوتیک

سیستم مدیریت ایمنی و مصرف بهینه انرژی گاز و برق ساختمان با کاربرد تشخیص نشت و انتشار گاز مونواکسید کربن در منازل، پایش مصرف انرژی به وسیله پایش شدت نور، دما، نوسانات برق

* بهترین واحد های پردیس

در این مراسم بعلاوه از 7 شرکت دانش بنیان مستقر در این پارک تقدیر به عمل آمد که به این توضیح است:

یکی از شرکت های دانش بنیان این پارک فعال در حوزه تجهیزات پزشکی با افزایش 3.5 برابری عایدی در مدت یک سال و ایجاد عایدی صادراتی پیروز به کسب عنوان واحد برتر مرکز رشد فناوری نخبگان شد.

یکی دیگر از شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس فعال در حوزه خدمات تخصصی مدیریت و انتقال فناوری با ارائه خدمات تخصصی در حوزه انتقال فناوری و سرمایه گذاری به شرکت های پارک، پیروز به کسب شرکت برتر در ارائه خدمات تخصصی شد.

یکی دیگر از شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی با صادرات تجهیزات پزشکی به بیش از 10 کشور دنیا به عنوان صادر کننده برتر معرفی گردید.

بعلاوه یکی از شرکت های این پارک فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با فراوری 14 عنوان محصول تازه، دریافت 8 عنوان جایزه و 27 درصد افزایش تعداد کارکنان پیروز به کسب شرکت برتر در توسعه سازمان و فناوری شد.

یکی دیگر از شرکت های فناور فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی این پارک با همکاری و عقد قرارداد های بین المللی همکاری های فناوری با کشور آلمان پیروز به کسب عنوان شرکت برتر در همکاری با طرف های خارجی شد.

یکی دیگر از شرکت های فعال در حوزه مواد و ملزومات پزشکی و دندانپزشکی با افزایش 12 برابر عایدی سالانه پیروز به کسب عنوان شرکت برتر در توسعه مالی شد.

یکی دیگر از شرکت ها در حوزه تجهیزات پزشکی با عقد قرارداد همکاری با 7 شرکت عضو پارک به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال پیروز به کسب عنوان هم افزای برتر شد.

* بخش بهترین واحد پردیس

یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بعلاوه پیروز به کسب بهترین واحد فناور این پارک شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "6 فناوری برتر در بیست سالگی پردیس رونمایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 فناوری برتر در بیست سالگی پردیس رونمایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید