بهداشت دهان و دندان

10 درمان خانگی سردرد قبل از مصرف قرص

سردرد مشکل نادری نیست و همه ما گاهی دچارش می شویم و احتیاج داریم به روشی آن را تسکین دهیم. خصوصا اگر سردردی باشد که توانایی انجام کار ها را از ما گرفته و در امورمان اختلال ایجاد کند.

2 اسفند 1401

نکته های جالب در اشیا که از کاربرد اطلاع ندارید

زندگی امروزه بشر طی سال های گذشته پیشرفت زیادی نموده است. وسایل پیشرفته ای ساخته شده که بواسطه آن ها شرایط زندگی راحت تر از قبل شده است.در زندگی روزمره ،وسایلی هستند که به فراوانی مورد استفاده قرار گرفته اند و کاربرد زیادی دارند. از جمله آن ها می توان...

2 بهمن 1401

واتچریا؛ ترکیب غول پیکر تمساح و سمندر!

شبیه تلاقی تمساح و سمندر بود و قطعاً حیوانی نبود که بتوان با آن سر و کار داشت. مدت ها قبل از دایناسور ها یا حتی ظهور اولین دوزیستان و خزندگان واقعی، موجودی منحصر به فرد به نام واتچریا یک شکارچی واقعی بود.

17 آذر 1401

آیا رژیم غذایی مایعات خطرناک است؟

رژیم غذایی مایعات از جمله رژیم های غذایی است که مردم سراغ آن می فرایند. این رژیم محدود به مایعات است تا فرد بتواند به سرعت وزن کم کند.

22 مرداد 1401

13 گوشی پرچم دار برتر 25 تا 70 میلیون تومان که همین الان می توانید خریداری کنید (تیر 1401)

قدرتمندترین و مناسب ترین گوشی های پرچمدار بازار در بازه قیمتی 25 تا 70 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

3 مرداد 1401

به تبلیغات ارتودنسی سریع اعتماد نکنید

خیلی از پدرها و مادرها دوست دارند دندان های کوچولوهایشان مرتب و ردیف باشد. از طرف دیگر گاهی تبلیغاتی را می بینیم که روش های ارتودنسی سریع را توصیه می کنند که عوارض بسیاری در پی دارند. با دکتر فریبرز امینی، متخصص ارتودنسی و مدیرگروه و دانشیار بخش تخصصی...

21 تیر 1401

تندترین سس های جهان را بشناسید

آدم های زیادی سس تند دوست دارند. ولی کمتر کسی می داند که تندی برای سلامتی هم مفید است. در این مقاله با بعضی از تندترین سس های دنیا و خواص آن ها آشنا می شوید.

25 فروردین 1401

طرز پخت کیک شربتی

خبرنگاران : کیک شربتی با تزئین گل پنج برگ را در این فیلم مشاهده کنید.

19 دی 1400

واکنش وزیر فرهنگ به شرایط فرامرز صدیقی

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی انتشار یادداشتی از سوی پرویز پرستویی در خصوص شرایط هنرمند پیشکسوت فرامرز صدیقی به رئیس سازمان سینمایی و صندوق اعتباری هنر دستور رسیدگی و پیگیری داد.

14 دی 1400

مرگ کودک 5 ساله میان دندان های پلنگ

یک پلنگ با حمله ای مرگبار کودکی را در مقابل چشمان مادرش ربود و این حادثه منجر به مرگ کودک شد.

14 دی 1400

درباره خواص چای یاسمن چه می دانید؟

جدا از عطر و طعم ویژه، چای یاسمن برای کاهش استرس و حمله قلبی و بهبود سیستم گوارشی مفید است. در این مقاله نگاهی دقیق تر به خواص چای یاسمن خواهیم داشت.

30 آبان 1400

8 خوراکی که به شدت به دندان آسیب می زند؟

بلوبری سلامت دندان های ما را تحت تاثیر قرار نمی دهد، اما آنها را آبی رنگ می نماید. البته، اگر شما خیلی از این میوه نخورید، این اتفاق نخواهد افتاد

19 آبان 1400

6 فناوری برتر در بیست سالگی پردیس رونمایی شدند

در بیستمین سالگرد تاسیس پارک فناوری پردیس از 6 محصول فناورانه رونمایی شد، ضمن آنکه 7 شرکت با عملکرد بالا مورد تقدیر قرار گرفتند.

12 آبان 1400

حساسیت پوستی با بدلی جات

بعضی افراد به بدلی جات حساسیت دارند. این حساسیت، درماتیت تماسی نامیده می گردد که در واقع یک واکنش التهابی پوست است.این واکنش التهابی در اثر مواجهه با مواد حساسیت زا و تحریک کننده ایجاد می گردد. بسیاری از مردم نسبت به مواد آلرژن (حساسیت زا) واکنش نشان...

3 مهر 1400

نقطه تاریک مربیگری یحیی گل محمدی!

سعید اخباری سرمربی جوان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس با تعریف و تمجید از این تیم و مثال زدن بازیکنی مانند سیدجلال حسینی برای بازیکنانش صحبت هایش را آغاز کرد و پرسپولیس را فینالیست آسیا و سید جلال را یکی از متعصب ترین...

24 اسفند 1399

مهمترین دلایل گریه نوزادان چیست؟

علت گریه نوزاد یکی از ابهامات پدر و مادرهاست. دلایل زیادی برای گریه کردن نوزاد وجود دارد مانند گرسنگی، گرما یا سرما، خواب و ...که در این مورد به 12 علت گریه نوزاد پرداخته شده است.

2 بهمن 1399

مصرف پرتقال برای بعضی افراد خطرناک است

بهداشت نیوز/ پرتقال نیز همانند میوه های دیگر، سالم تلقی می گردد اما با این حال ، برای تمامی رژیم های غذایی توصیه نشده و ممکن است مضراتی نیز به همراه داشته باشد. اگر به دنبال کاهش وزن خود هستید باید بیش از آنچه که در روز کالری مصرف می کنید آن را بسوزانید....

1 مرداد 1399

کشف یک محوطه تاریخی از دل جن دره سی

شقایق هورشید، سرپرست هیات باستان شناسی این محوطه تاریخی با اعلام این خبر گفت: کاوش های نجات­بخشی حوضه­ آبگیر سد مراش شهرستان ماهنشان استان زنجان با مجوز پژوهشگاه با کاوش درمحوطه­ مراش 6 (محوطه­ جِن­ دَرَه ­سی) به انجام رسید.

20 خرداد 1399

از بین رفتن 50 هزار فرصت شغلی با هر یک میلیارد دلار واردات

خبرنگاران/اصفهان معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان گفت: هر یک میلیارد دلار واردات، 50هزار فرصت شغلی را به خارج منتقل می نماید در حالیکه می توان حداقل 50 درصد آن را در داخل فراوری کنیم.

20 اسفند 1398