دغدغه های حاکمیت برای جلب اعتماد حوزه فناوری اطلاعات آنالیز می گردد

به گزارش وبلاگ بیازیان به نقل از سازمان فناوری اطلاعات، استیج نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020)، فردا پنج شنبه 23 مردادماه با حضور امیر ناظمی، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می گردد.

دغدغه های حاکمیت برای جلب اعتماد حوزه فناوری اطلاعات آنالیز می گردد

هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس، از امروز به مدت چهار روز و با هدف مصاحبه و شبکه سازی، سرمایه گذاری مشترک و مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه کار خود را به صورت مجازی شروع کرد.

این نمایشگاه سال جاری با شعار اکوسیستم نوآوری، زیر یک سقف؛ میزبان بیش از 40 هزار بازدیدنماینده متخصص و یک هزار و 400 شرکت نماینده از 25 کشور دنیا است.

اینوتکس در محورهای ده گانه ای نظیر فناوری زیستی و زیست محیطی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و بیمارستانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مخابرات، فناوری های مرتبط با نفت و گاز و انرژی های تجدید پذیر و غیره توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

یکی از اصلی ترین و پربازدیدنماینده ترین رویدادهای این نمایشگاه استیج است که در آن امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سخنرانی می پردازد.

موضوع این پنل سخنرانی، اعتماد و حاکمیت است که به آنالیز دغدغه های حاکمیت در راستای جلب اعتماد در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین چگونگی راهکارهای ایجاد سازوکار در این راستا می پردازد.

علاقه مندان به حضور در استیج اعتماد و حاکمیت می توانند با مراجعه به نشانی https://www.inotex.com/ ضمن ثبت نام بازدیدنماینده به صورت مجازی و آنلاین از این پنل استفاده نمایند.

این پنل از ساعت 15:25 تا 16:10 تاریخ 23 مردادماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دغدغه های حاکمیت برای جلب اعتماد حوزه فناوری اطلاعات آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه های حاکمیت برای جلب اعتماد حوزه فناوری اطلاعات آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید