مواد غذایی که میتوانید به مدت طولانی در فریزر نگهداری کنید

به گزارش وبلاگ بیازیان، مواد غذایی که میتوانید به صورت طولانی مدت از آن ها در فریزر نگهداری نمایید نمکستان : همان طور که میدانید روش های مختلفی برای نگهداری از مواد غذایی وجود دارد. برخی از غذا ها داخل انبار خوب میمانند. برخی ها داخل فریزر. برخی ها را برای نگهداری حتما باید بپزید

مواد غذایی که میتوانید به مدت طولانی در فریزر نگهداری کنید

به گزارش وبلاگ بیازیان به نقل از نمکستان ، همان طور که میدانید روش های مختلفی برای نگهداری از مواد غذایی وجود دارد. برخی از غذا ها داخل انبار خوب میمانند. برخی ها داخل فریزر. برخی ها را برای نگهداری حتما باید بپزید و برخی دیگر حتی توان شست و شو ندارند. امروزه رایج ترین روش نگهداری از مواد غذایی فریزری کردن آن ها میباشد. در واقع شما بیشتر مواد غذایی مورد احتیاجتان را میتوانید در فریزر نگهداری کنید و هیچ نگرانی راجع به نگرانی آن نداشته باشید. اما خب ما گفتیم که این روش بسیار مرسوم است حالا باید بدانیم که دقیقا چه مواد غذایی توانایی این را دارند که برای طولانی مدت در فریزر نگهداری شوند.

بر خلاف تمام مواد لبنی که برای نگهداری از آن ها برای طولانی مدت معمولا دچار مشکل میشویم، کره و کشک تنها مواد لبنی هستند که که شما میتوانید برای طولانی مدت از آن ها داخل فریزر نگهداری نمایید. کافیست کره و کشک مورد نظرتان را داخل زیپ کیپ قرار داده و درون فریزر بگذارید. دیگر نگران خراب شدن ماده غذایی مورد نظرتان نباشید.

خیلی از افراد هستند که به نگهداری نان برای طولانی مدت احتیاج دارند. نان ها میتوانید در فریزر برای یک هفته نگه دارید و خیالتان راحت باشد. پس کافیت چند برابر احتیاجتان نان تهیه کنید و برش بزنید و داخل یخچال قرار دهید. و در مواقع احتیاج بیرون آورده و تست نمایید.

سفیده تخم مرغ محصولی است که به صورت جداگانه بسته بندی خاص خودش را دارد و به فروش میرسد. شما میتوانید خود سفیده برای مدت ها در فریزر نگهداری نمایید.

اگر خیلی بلال دوست هستید میتوانید بلال ها را با همان پوست سبزشان برای پاییز و زمستان در فریزر نگه دارید. جدای برطرف هوس بلالتان میتوانید از آن برای دورچین غذا و یا حتی ذرت مکزیکی استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: مدل های تزیین سفره عقد ساده و سنتی زیبا در منزل سری جدید

مغز ها و آجیل ها وارد دیگری هستند که میتوانید به راحتی از آن ها در فریزرتان نگهداری نمایید. فقط باید مغز ها را داخل یک ظرف در بسته بدون رطوبت و یا درون کیسه فریزر بریزید و نگذارید رطوبت بگیرد. نگهداری آن ها در فریزر حتی مانع از حشره زدن آن ها میشود.

آووکادو میوه ای است که خیلی زود سیاه میشود بنابراین کافیست پوست آن را بگیرید و داخل فریزر قرار دهید. بنابراین باید بدانید که به غیر از گوشت، مرغ و سبزیجات مواد غذایی دیگری نیز هستند که میتوانید از آن ها در فریزر برای طولانی مدت نگهداری نمایید.

منبع: جام جم آنلاین

به "مواد غذایی که میتوانید به مدت طولانی در فریزر نگهداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواد غذایی که میتوانید به مدت طولانی در فریزر نگهداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید