کشتی کردستان رو به موت بوده و نیازمند دمیدن روحی تازه است

به گزارش وبلاگ بیازیان، جمشید خیر آبادی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یازده ماه قبل از وقوع کرونا سکان کشتی کردستان را در دست گرفتن اما در سطح ملی جایگاهی نداشتیم.

کشتی کردستان رو به موت بوده و نیازمند دمیدن روحی تازه است

وی اضافه کرد: اتاق فکری با حضور رؤسای گذشته هیأت کشتی تشکیل دادیم تا دلایل این افول را آنالیز نموده و برای برطرف آن چاره اندیشی کنیم.

خیر آبادی گفت: 19 اردوی بسترسازی را قبل از شیوع کرونا انجام دادیم اما متأسفانه این برنامه ریزی تحت تأثیر همه گیری این ویروس نهاده شد.

وی اضافه کرد: تجهیز ساختمان هیأت کشتی و اضافه کردن 600 متر مربع تشک کشتی تازه، افزایش سرانه تشک، اختصاص مینی بوس اختصاصی و عایدی پایدار برای هیأت از جمله فعالیت های دو سال اخیر بوده است.

رئیس هیأت کشتی کردستان اظهار کرد: برگزاری چهار کلاس داوری و مربیگری، حضور 10 نفر از ورزشکاران و مربیان در رده های سنی تیم های ملی و میزبانی از چندین اردوی تیم های ملی از دیگر فعالیت های استان بوده است.

خیر آبادی اعلام نمود: برنامه های بلند مدت تا 12 سال و برنامه های کوتاه مدت تا 6 سال طول می کشد و به همین دلیل افراد تازه نفس و تحصیلنموده را وارد بدنه مربیگری و داوری کشتی کردستان نموده ایم.

وی اضافه کرد: یک ریال از ورزش کردستان نگرفتیم اما باید در نظر بگیریم که یک سری از کشتی منفعت اقتصادی داشتند و در مدیریت تازه منفعت آنها قطع شده است.

رئیس هیأت کشتی کردستان اظهار کرد: یک سری هم نقد منصفانه دارند که با تمام وجود پذیرای نقدهای آنان هستیم و معتقدیم که در سایه نقد، پیشرفت محقق می گردد.

خیر آبادی توضیح داد: کشتی کردستان رو به موت است و نیازمند دمیدن روحی تازه است اما باید این مهم را در نظر گرفت که ما برنامه محور هستیم اما معجزه گر نیستیم و نمی توانیم در کوتاه مدت از تیم 32 کشور به رتبه اول برسیم.

وی اضافه کرد: مربیان و ورزشکاران ما اکنون در تیم های مختلف رده های سنی آزاد و فرهنگی حضور دارند و این یک دستاورد کوتاه مدت برای استان است که در تاریخ کشتی کردستان بی سابقه است.

خیر آبادی گفت: تا زمانی که در کردستان مسئولان به یاری ورزش نیایند نمی توانیم به پیشرفت همه جانبه و یک تیم باشگاهی قوی امیدوار باشیم.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان طی یازده ماه سال 99 تنها شش میلیون تومان به هیأت کشتی اختصاص داده است اما در این مدت با کوشش شبانه روزی توانسته ایم عایدیهای پایدار را برای هیأت کسب کنیم و برای سال جاری قرارداد 500 میلیون ریالی را ایجاد نموده ایم.

خیرآبادی توضیح داد: شرکت های پتروشیمی در نقاط مختلف کشور از تیم های مختلف ورزشی حمایت می نمایند اما متأسفانه پتروشیمی کردستان یک ریال به ورزش استان یاری ننموده است.

وی اضافه کرد: تیم هیأت کشتی کردستان را تشکیل می دهیم و برای نتیجه در مسابقات حاضر نمی شویم بلکه برای تقویت پایه های کشتی و تحقق اهداف بلند مدت حضور خواهیم داشت.

خیرآبادی گفت: در ماه های آینده میزبان مسابقات کشوری کشتی فرنگی جوانان به میزبانی دهگلان و امیدهای فرنگی در سنندج یا سقز خواهیم بود.

وی اضافه کرد: مربیان کشتی آزاد هم در هر رده ای اعلام نمایند ما آمادگی میزبانی را داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کشتی کردستان رو به موت بوده و نیازمند دمیدن روحی تازه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کردستان رو به موت بوده و نیازمند دمیدن روحی تازه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید