کیفیت آب شرب خط قرمز مسئولان نصف دنیا

به گزارش وبلاگ بیازیان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: روزانه آب شرب اصفهان از لحاظ کیفی مورد آنالیز مراکز بهداشت قرار می گیرد.

کیفیت آب شرب خط قرمز مسئولان نصف دنیا

به گزارش از ، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کیفیت آب شرب خط قرمز مسئولان آبفای استان اصفهان است و نهاد های ذیصلاح، کیفیت آب شرب را از لحاظ شاخص های میکروبی و شیمیایی تأیید می نمایند.

وی اضافه نمود: روزانه آب شرب اصفهان از لحاظ کیفی مورد آنالیز مراکز بهداشت قرار می گیرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

شیشه فروش با اشاره به اینکه در نیمه اول سال به علت کمبود 4 هزار و 300 لیتری آب بر ثانیه در بعضی از منطقه ها استان، تعدادی از چاه های محلی وارد مدار شدند، گفت: این موضوع سبب تغییر در مزه آب بعضی منطقه ها شهر اصفهان شد که ناشی از تفاوت املاح موجود در آب و اندازه راهنمایی الکتریکی آن بود، اما هیچ اثری بر روی کیفیت و سلامت آب نداشت.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی استان باید برنامه ای برای گذر از بحران کم آبی در نیمه دوم سال تدوین نمایند، بیان نمود: باید قبل از ایجاد شرایط اضطرار، برنامه ای برای غلبه بر بحران مدنظر داشت و بر این اساس همه دستگاه های اجرایی استان باید راه حل های مصرف بهینه آب را تدوین و اجرایی نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برخورد با مشترکان پرمصرف را ضروری دانست و اسم کرد: علاوه بر این آبفای استان اصفهان باید همچنان تشویق مشترکان کم مصرف را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با تأکید بر فراوری محتوای آموزشی در مورد فرهنگ مصرف بهینه آب برای همه قشر های جامعه گفت: باید بیش از گذشته از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب بهره مند شد و مردم را با شیوه های استفاده از تجهیزات کاهنده آشنا کرد.

شیشه فروش با تأکید بر بازچرخانی آب اضافه نمود: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و سازمان نظام مهندسی باید هر چه سریع تر فرایند و دستورالعمل بازچرخانی آب در ساختمان ها را تدوین و اجرایی نمایند.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کیفیت آب شرب خط قرمز مسئولان نصف دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت آب شرب خط قرمز مسئولان نصف دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید