بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

11 فیلم عاشقانه برتر قرن اخیر به تفکیک دهه

کمتر کسی است که فیلم عاشقانه دوست نداشته باشد. اگرچه در سال های اخیر و به طور ویژه در دو دهه اخیر محبوبیت ژانر عاشقانه نسبت به گذشته کمتر شده - چرا که عشق دیگر از اساس خریداران و باورمندان کمتری دارد - اما خود ژانر هنوز زنده است، حتی اگر به علت کمبود گزینه،...

6 اسفند 1401

ساخت مدرسه 3 کلاسه در بنستان بخش پاتاوه آغاز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت :ساخت مدرسه سه کلاسه در زمینی به مساحت 110 متر در روستای بنستان بخش پاتاوه شروع شد.

6 مهر 1401

بازسازی یک آب انبار تاریخی در رُشتخوار خراسان رضوی پایان یافت

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رشتخوار گفت: بازسازی و ساماندهی آب انبار تاریخی اکبرآباد این شهرستان انتها یافت.

24 مرداد 1401

9 راهکار برای درمان افتادگی پوست بعد از حامگلی

یکی از مشکلاتی که خانم ها بعد از حاملگی با آن دست و پنجه نرم می کنند، افتادگی و آویزان شدن پوست شکم است. اما چگونه می شود با چنین مسئله ای مقابله کرد؟

18 مرداد 1401

13 گوشی پرچم دار برتر 25 تا 70 میلیون تومان که همین الان می توانید خریداری کنید (تیر 1401)

قدرتمندترین و مناسب ترین گوشی های پرچمدار بازار در بازه قیمتی 25 تا 70 میلیون تومان کدام هستند؟ در این بخش از راهنمای خرید خبرنگاران مگ، برگزیده ترین گوشی های بالارده بازار را برای شما معرفی و آنالیز نموده ایم.

3 مرداد 1401

با این 8 علت قانع می شوید روزانه قدم بزنید

راه رفتن باعث محافظت و بازسازی اندام ها می گردد و به هضم غذا یاری می نماید و حتی می تواند جلوی فرآیند پیری مغز را بگیرد. در اینجا هشت علت قانع کننده آورده ایم برای آنکه قبول کنید وقت آن است که روزانه قدم هایتان را بشمارید.

23 تیر 1401

وحیدی: همه دستگاه ها به وظیفه قانونی در ایمن سازی ساختمان ها عمل کنند

وزیر کشور با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر لزوم نظارت مؤثرتر بر ایمن سازی ساختمان ها، گفت: لازم است همه دستگاه ها با عمل دقیق به وظیفه خود در ایمن سازی سازه ها کمک کنند تا دیگر شاهد تکرار حوادث تلخ در کشور نباشیم.

18 تیر 1401

رشد سلول در اسکلت ربات ها؟!

با توجه به اینکه رشد این سلول ها در بدن یک انسان دشواری ها و پیچیدگی های خاص به خود را دارد، محققان تصمیم گرفتند تا با استفاده از یک ربات، سیستم اسکلتی عضلانی انسان را به برترین شکل ممکن برای رشد این سلول ها فراهم نمایند.

16 تیر 1401

موقعیت چالش برانگیز نیمی از آسبادهای پرونده میراث جهانی در خراسان جنوبی

ایلنا - ثبت آسبادهای ایران در لیست میراث جهانی یونسکو از جمله پرونده هایی است که چندین سال است در لیست موقت جای گرفته و در نهایت ارائه نمی گردد. شاید با تامین اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومانی بتوان موانع ثبت را کنار زد.

19 خرداد 1401

سفر به جاهای دیدنی فنلاند؛ سرزمین خورشید نیمه شب

فنلاند سرزمین تضادهای آشکار است. در ماه های تابستان خورشید در شمالی ترین بخش های این کشور غروب نمی کند؛ به طوری که به این کشور لقب سرزمین خورشید نیمه شب داده اند. در زمستان، عکس این پدیده اتفاق می افتد، یعنی خورشید ماه ها ناپدید می گردد. این زمان kaamos نامیده...

9 خرداد 1401

الواح گلی هخامنشی از آمریکا به ایران باز می گردند

الواح گلی دوره هخامنشی که در آمریکا بودند، خاتمه با رای زنی های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران، مجوز بازگشت به ایران را گرفتند.

27 اردیبهشت 1401

غریب قریب ؛ داستان ساخت بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)

به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، رمان غریب قریب داستان ساخت و بازسازی بارگاه ملوکتی امام رضا(ع) در دوران های مختلف تاریخی است.

17 اردیبهشت 1401

ارایه خدمات امور ساخت و ساز روستایی به وسیله پست

خبرگزاری خبرنگاران-عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: روستایی ها و ساکنان منطقه ها کمتر پیشرفته می توانند هرگونه درخواست خود مرتبط با خدمات فنی مهندسی و ساخت و ساز روستایی را به وسیله دفاتر آی سی تی روستایی انجام دهند و نیازی به مراجعه به دفاتر بنیاد...

26 فروردین 1401

راهنمای سفر به کالینینگراد، روسیه

اگر برای تعطیلات می خواهید تور روسیه رزرو کنید یا برای تماشای بازی های جام جهانی، می خواهید در تورهای جام جهانی روسیه شرکت کنید، راهنمای سفر به کالینینگراد را ارائه می کنیم؛ چون یکی از شهرهایی است که جام جهانی در آن برگزار می گردد.

13 اسفند 1400

موزه گوگنهایم نیویورک، آخرین شاهکار فرانک لوید رایت

موزه گوگنهایم نیویورک، آخرین اثر فرانک لوید رایت مشهورترین معمار تاریخ آمریکا است. این شاهکار رایت طی 15 سال طراحی و ساخته شد آنچه امروز به جای مانده نتیجه بارها تغییر و بازسازی است ولی هرگز ذره ای از شکوه این معماری بزرگ کم نشده است. با خبرنگاران همراه...

23 بهمن 1400

سوییس در پی جذب گردشگران ایرانی است

سازمان گردشگری سوئیس در پی برطرف تحریم ها به بازار نوظهور ایران وارد شده تا پل گردشگری را بین دو کشور ایجاد کند.

12 بهمن 1400

دیدنی های ترکیه، 15 جاذبه ترکیه که پیش از ترک ترکیه باید دید

جاذبه های توریستی ترکیه، 15 مکان تماشای که پیش از ترک سفر در ترکیه باید دیداگر این بار قصد سفر با تور ترکیه را دارید، پیش از آنکه این کشور زیبا را ترک کنید و به سفر خود پایان دهید، مطمئن شوید که از این 15 جاذب تماشا نموده اید تا بعد از سفر افسوس چیزی را نخورید....

9 مرداد 1400

12 خوراکی که دشمن چین و چروک پوست هستند

شما می توانید با مصرف چند خوراکی، مواد مغذی مورد نیاز پوست تان را تامین و آن را نرم و صاف کنید.

26 تیر 1400

یک فهرست جذاب و مهیج از فیلم های ترسناک سال

در گزارش زیر فهرستی از چند فیلم ترسناک و مهیج را آماده کرده ایم.

24 اردیبهشت 1400

افزایش بیش از 25 هزار نفری ظرفیت خوابگاه های دانشجویی برای نیمسال آینده

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از افزایش بیش از 25 هزار نفر در طرح ارتقاء خوابگاه های دانشجویی خبر داد و گفت: اگر نیم سال بعد شرایط کرونایی مطلوب شود و دانشجویان بتوانند به دانشگاه بازگردند، می توانند از دستاوردهای این طرح استفاده کنند. ...

4 اردیبهشت 1400
تعداد: (36)